مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به ساخت ۲۷۰ زمین چمن مصنوعی در شهرها و روستاهای استان فارس گفت: این فعالیت‌های عمرانی رکوردی بی سابقه در تاریخ ورزش این استان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۰۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ 12 May 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:حیدرعلی کامیاب اظهار داشت: برخی از این زمین‌های چمن که شامل زمین چمن بزرگ مقیاس و استاندارد و همچنین زمین چمن روستایی است در دست ساخت بوده و تا پایان سال مالی 96 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: براساس آخرین آمار موجود در 19 شهرستان استان فارس زمین‌های چمن مصنوعی ساخته شده و در شهرستان‌های دیگر نیز ساخت این زمین‌های چمن نیز در حال ساخت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: از بین 270 زمین چمن مصنوعی افتتاح شده و یا در حال ساخت در استان فارس 236 زمین چمن روستایی و 34 زمین استاندارد و بزرگ مقیاس است.

کامیاب از حمایت‌ها و همراهی های وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان مردم استان فارس، استاندار فارس و فرمانداران در ساخت و ساز این زمین‌های ورزشی قدردانی کرد.

 افتتاح ورزشگاه‌ بزرگ 50 هزار نفری پارس شیراز یکی از دستاوردهای مهم دیگر در ورزش استان فارس بوده که توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس محقق شد و این ورزشگاه امروز می‌تواند میزبان رقابت‌های ملی و بین‌المللی باشد.

دهه فجر سال گذشته در آخرین افتتاح‌های بزرگ ورزشی در استان فارس با حضور وزیر ورزش و جوانان 161 طرح به بهره‌برداری رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار