رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان یزد گفت: تربیت داوران و مربیان متخصص یزدی از اولویت‌های انجمن‌های ورزشی استان است.
کد خبر: ۶۰۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 12 May 2018

محمد صلواتی در نشست هم اندیشی با مسئولین کمیته‌های هیات انجمن‌های ورزشی استان یزد با اشاره به مهمترین برنامه‌های انجمن‌های ورزشی استان یزد در سال 97 اظهار داشت: مقوله آموزش، نگاه ویژه به ورزش بانوان، توجه به ورزش قهرمانی و برگزاری مسابقات لیگ و همگانی کردن رشته‌های هیات ورزشی استان از مهمترین برنامه‌های سال جدید انجمن‌های ورزشی یزد است.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان یزد با بیان اینکه آموزش و تربیت نیروهای متخصص در زمینه‌های داوری و مربیگری از اولویت‌های ما در سال جدید است گفت: در برخی رشته‌های ورزشی به خوبی در حال ادامه فعالیت‌های خود هستیم ولی در برخی دیگر از کمیته‌ها با توجه به کمبود امکانات و ایجاد شرایط نامناسب با مشکلات و فعالیت کمتری روبه رو هستیم که امیدواریم در سال جدید بتوانیم با برنامه ریزی دقیق و حساب شده، این کمیته‌ها را نیز فعال تر از گذشته ببینیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از رشته‌ها طناب کشی، فوتوالی، پارکور، اسپوکس، ورزش‌های هوایی، دارت و بازی‌های رایانه اقدامات خوبی در استان یزد صورت گرفته ولی کافی نیست خاطرنشان کرد: این رشته‌ها جذابیت‌های بسیاری برای جوانان دارند که اگر بتوان از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد بدون شک رشد چشمگیری در این زمینه‌ها را شاهد خواهیم بود.

صلواتی با تأکید بر اینکه وجود نیروهای متخصص در رشته‌های مختلف در جهت توسعه آن عرصه بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: اگر در هر رشته‌ای از افراد متخصص و کاربلد استفاده شود حتماً آن رشته با موفقیت‌های بیشتری نسبت به گذشته خود مسیرش را طی می‌کند.

در این نشست همچنین مسئولان کمیته‌ها و انجمن‌های ورزشی به بیان مسائل، پیشنهادات و مشکلات خود پرداختند و در خصوص برنامه‌ها و اهداف هیات بحث و تبادل نظر شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار