کد خبر: ۶۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳ 11 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان نیروی انتظامی با تکریم و حفظ حرمت و آبروی مردم گام بردارند و در برابر این مسئولیت می بایست مردم به مأموران نیروی انتظامی نیز احترام متقابل داشته باشند زیرا اگر کسی به مأمور پلیس تعرض کند با اشد مجازات روبرو می شود.

 حجت الاسلام مظاهری در جلسه تعامل دادگستری و نیروی انتظامی استان بیان کرد: فرماندهان و مسئولان انتظامی استان با استفاده از ظرفیت های ریش سفیدی و کدخدامنشی و همچنین با ارتباط برقرار کردن با منتفذین محلی جهت حل مسائل، اقدام پیشگیرانه را سرلوحه کار قرار دهند و این راهکار با حفظ موازین قانونی و انتظامی انجام گیرد.

رئیس شورای قضایی استان در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: نیروی انتظامی با اجرای سریع احکام و ارائه گزارش و ارجاع پرونده ها به صورت کامل به محاکم قضایی در تعامل هر چه بیشتر با دستگاه قضایی تلاش نماید.

وی تصریح کرد: در نزاع های دسته جمعی، با وجود صلح و سازش طرفین، مجازات قانونی همچنان پابرجاست و در این مورد دستگاه قضایی هیچ گونه مصامحه ای را نمی پذیرد.

این مسئول گفت : ارتقاء فرهنگ ترافیکی و حضور گسترده پلیس فتا در فضاهای مجازی از دیگر وظایف نیروی انتظامی است که به رویه پیشگیرانه جرایم کمک فراوانی می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار