مدیر پایگاه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اهمیت و نقش پایگاه های ورزش قهرمانی در توسعه ورزش استان گفت: پایگاه ورزش قهرمانی به صورت علمی سکوی پرتاپ هیات های ورزشی خواهد بود
کد خبر: ۶۰۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 10 May 2018

حمیدرضا شیر در این خصوص اظهار داشت: امروزه راه های بسیار زیادی برای ورود افراد ورزشکار به ورزش های حرفه ای و قهرمانی در رشته مورد علاقه آنان وجود دارد  که استفاده صحیح از زمان و برنامه ریزی منسجم و منظم ، داشتن مربی مجرب ، استفاده از امکانات سخت افزاری و ورزشی مناسب ، تقویت توانمندی های جسمی ، برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی و ... همه و همه می تواند از راه های رسیدن ورزشکار به مدال قهرمانی و ورود به ورزش حرفه ای باشد .

 وی افزود: براین اساس تمامی موارد مورد نیاز جهت بالابردن سطح کیفی ورزشکاران و قهرمانان یزدی در این پایگاه فراهم شده تا بتوان مسیر قهرمانی و درخشش ورزشکاران یزدی هموارتر باشد.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به آیین نامه پایگاه های ورزش قهرمانی در چهار بخش استعدادیابی ، سنجش و قابلیت های جسمانی ، ارتقاء قابلیت های جسمانی و آموزشی و پژوهشی فعالیت می کنند که هیات های ورزشی می توانند در قالب این چهار آیتم از این مرکز قهرمانی برای پیشبرد اهداف قهرمان پروری استفاده نمایند.

مدیرپایگاه ورزش قهرمانی یزد تاکید کرد: از سال 96 در ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی استان امتیاز استفاده از این پایگاه ورزش قهرمانی مدنظر قرار داده شده که در سال جدید هم این ارزیابی به صورت جدی تر دنبال خواهد شد.

شیر با اشاره به اینکه تاکنون 15 هیات و تیم های ورزشی با پایگاه ورزش قهرمانی یزد تعامل و همکاری دارند خاطرنشان کرد: پس از احیاء پایگاه ورزش قهرمانی یزد و تجهیز این مرکز ، قهرمانان و ملی پوشان یزدی و همچنین تیم های حاضر در لیگ های کشوری از جمله تیم های فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد ، ایفاسرام اردکان ، تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان فولاد نوین یزد ، تیم فوتسال صبا ، تیم شمشیربازی لونی ، تیم های نوجوانان و جوانان بسکتبال و غیرو از این مرکز استفاده نمودند.

وی در پایان از هیات های ورزشی استان خواست تا از این مرکز و امکانات فراهم شده در راستای قهرمان پروری و آماده کردن ورزشکاران برای حضور در تیم های ملی و درخشش در سطح مسابقات مختلف ، استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار