مدیر عامل سازمان ورزش گفت: همچون سال گذشته با تمام قوا تیم ها را راهی مسابقات کشوری و بین المللی خواهیم کردیم.
کد خبر: ۶۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 11 July 2015

میرمعصوم سهرابی افزود: برای اعتلای نام تبریز و دفاع از ورزش استان در سال 94 هم مانند سال گذشته به میدان خواهیم رفت.

وی تصریح کرد: با صعه صدر شهردار تبریز و سیاستگذاری شورای شهر ورزشدوست خوشبختانه سال گذشته سالی خوش و موفق برای ورزش شهرداری تبریز بود و توانستیم نتایج درخشانی بدست بیاوریم.

سهرابی با اشاره به موفقیت تیم والیبال که توانست مقام سوم سوپر لیگ را بدست آورد اظهارداشت: والیبال شهرداری تبریز با تکیه بر کادر بومی و بازیکنان جویای نام توانست تیمهای پرقدرتی را پشت سر گذاشته و عنوان سوم را بدست آورد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال توانست با شایستگس سهمیه لیگ یک خود را نگه دارد و هندبال حضور شایسته ای در لیگ برتر داشته باشد.

مدیرعامل سازمان ورزش اذعان داشت: دوچرخه سواری هم سال پرفروغی داشت و توانست بعنوان یک قطب خود را در مسابقات لیگ برتر و بین المللی مطرح سازد.

سهرابی همچنین موفقهای حاصله توسط تیمهای بانوان شهرداری و همچنین تیمهای بسکتبال، تنیس و والیبال جانبازان و معلولین را یکی دیگر عملکرد سازمان ورزش در شاخه های مختلف ذکر کرد و گفت: امروز همه شاهد عملکرد موفق شهرداری در بیش از 23 رشته ورزشی در سطح کشوری و بین المللی هستیم و این همه موفقیت بدون حمایت شوار و شهردار محترم و همچنین کارکنان متخصص و زحمتکش این سازمان میسر نمیشد.

وی تاکید کرد تبریز بزرگ امروز در زمینه ورزش هم جایگاه قابل احترامی در کشور دارد که سهم شهرداری تبریز در این خصوص بسیار قابل توجه است.

سهرابی همچنین در خصوص فعالیتهای تیم ماشین سازی شهرداری تصریح کرد: این تیم هم بمانند شهرداری تبریز تمرینات خود را آغاز کرده است و همانطور که می دانید با تصویب شواری شهر و شهردار تبریز ماشین سازی شهراری هم همچون شهرداری تبریز زیر نظر سازمان ورزش فعالیت می نمایند و امیدوارم همچون رشته های دیگر بتوانیم این تیم را هم به موفقیت برسانیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار