در مسابقات فوتبال زیر ۱۵ سال کشور؛
تیم فوتبال پیام قم در مسابقات فوتبال زیر ۱۵ سال کشور در اصفهان به میدان می‌رود.
کد خبر: ۶۰۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 09 May 2018

به گزارش تابناک قم، لیگ فوتبال زیر ۱۵ سال کشور از فردا پنج شنبه در اصفهان وارد مرحله دوم خود می‌شود و تیم فوتبال پیام قم برای صعود از این مرحله با حریفان خود از جمله تیم خوشنام اصفهانی ذوب آهن روبرو خواهد شد.

در قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ زیر ۱۵ سال، تیم پیام قم با تیم‌های ذوب آهن اصفهان، پدیده ساری، جیحون گنبد کاووس و تیم دوم گروه ششم مقدماتی همگروه شد و کاروان پیام برای حضور در این مسابقات صبح امروز چهارشنبه قم را به مقصد اصفهان ترک کرد.

تیم فوتبال پیام قم مرحله اول این مسابقات را با موفقیت و صعود از دور گروهی پشت سر گذاشت و اکنون در گروه دوم در گروهی ۵ تیمی قرار گرفته و باید مسابقات خود را طی ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی باشگاه ذوب آهن اصفهان برگزار کند.

پیام در این مرحله در ۴ مسابقه به میدان خواهد رفت و در صورتی که بتواند صدرنشینی گروه را از آن خود کند به طور مستقیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد اما قرار گرفتن در رده دوم صعود این تیم را با اما و اگر مواجه می‌کند به طوری که در آن شرایط با تیم دوم گروه سوم که آن گروه نیز، ۵ تیمی است مقایسه می‌شود.

از بین ۲ تیم دوم گروه‌های دوم و سوم تیمی که وضعیت بهتری داشته باشد نیز جواز صعود را به دست خواهد آورد. برنامه بازی‌های تیم پیام قم و ترتیب مسابقات پس از انجام مراسم قرعه کشی در اصفهان مشخص خواهد شد. تیم رده نونهالان زیر ۱۴ سال پیام قم نیز روز دوشنبه با شکست برابر نماینده بوشهر از صعود به لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور باز مانده بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار