رییس هیات دومیدانی استان قم از قهرمانی تیم استان در مسابقات دومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور خبرداد.
کد خبر: ۶۰۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ 05 May 2018

به گزارش تابناک قم،علی رضایی عنوان کرد: رقابت‌های دومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور، 13و 14 اردیبهشت ماه در شهر سنندج برگزار شد و تیم استان قم در این مسابقات، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی افزود: در روز اول این مسابقات، علی قاسم بابایی در دو 100متر، با حد نصاب 10ثانیه و 74صدم ثانیه، به مقام قهرمانی دست یافت و محمد باقر محمدی، دیگر نماینده استان قم با 10ثانیه و 97صدم ثانیه، دوم شد.

رییس هیات دومیدانی استان قم تصریح کرد: در ادامه رقابت‌ها در رو اول، در بخش پراب وزنه، سید علی هاشمی از استان قم با پرتابی به طول 14متر و 93سانتیمتر به مدال نقره دست یافت؛ همچنین مهدی حاجیلو در دو 400متر و محمدرضا خالصی در پرش طول، مقام چهارم را کسب کردند و از دستیابی به مدال بازماندند.

وی ادامه داد: در روز دوم این مسابقات نیز، علی قاسم بابایی در دو 100متر، دومین مدال طلای خود در این رقابت‌ها را کسب کرد و محمد باقر محمدی دوم شد تا نتیجه رقابت‌های دو 100متر، مجددا تکرار شود و دو نماینده قم، مقام‌های برتر را کسب کنند.

رضایی اظهار کرد: در بخش پرش با نیزه، علی محمدعلی ذاقلی از استان قم به رقابت با حریفان پرداخت که در نهایت، موفق به کسب مدال طلا از این مسابقات شد؛ همچنین تیم رله امدادی استان قم نیز با ترکیب علی محمدعلی ذاقلی، امیر مقدمی، مهدی حاجیلو و ومحمد باقر محمدی، به مقام اول دست یافتند؛ در پایان این رقابت‌ها، در مجموع تیم استان قم با کسب 4مدال طلا و 3مدال نقره، مقام قهرمانی را کسب کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار