شرافت خبر داد
دبیر جشنواره شعر و خاطره اخلاق تبلیغ دین آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره را 520 اثر خواند و گفت: آثار در سه مرحله غربالگری، مقدماتی و نهایی داوری شد.
کد خبر: ۶۰۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 03 May 2018

 

به گزارش تابناک قم، محمد جواد شرافت با اشاره به اینکه فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره از نیمه اسفند ماه سال گذشته تا اواخر فروردین سال جاری بود، گفت: فرصت ارائه آثار بسیار کم بود ولی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شدیم.

وی تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره را 520 اثر خواند و ابراز کرد: آثار در سه مرحله غربالگری، مقدماتی و نهایی داوری شد که در بخش خاطره استاد سرهنگی، حجت الاسلام بهداروند و حجت الاسلام سالاری و در بخش شعر نیز حجت‌الاسلام زکریا اخلاقی، استاد بیابانکی و استاد علی محد مؤدب داوری آثار را بر عهده داشتند.

دبیر جشنواره شعر و خاطره اخلاق تبلیغ دین با بیان اینکه در دوبخش جشنواره 14 برگزیده داریم افزود: استقبال جغرافیایی در ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره خوب بود و استان‌های بسیاری در این جشنواره شرکت کردند و همچنین مشارکت بانوان در ارسال آثار بسیار چشمگیر بود.

وی خاطرنشان کرد: اساتید آثار ارسالی در بخش خاطره بسیار از کیفیت آثار راضی بودند و در بخش شعر به علت اینکه زمان محدود بود استقبال نسبتا راضی کننده بود.

گفتنی است جشنواره شعر و خاطره اخلاق تبلیغ دین روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه از ساعت 5 و 30 دقیقه در سالن همایش های غدیر واقع در خیابان معلم برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار