پاسداران جوان سپاه با الگو گرفتن از شهدا گام‌های مهمی در راستای حفظ امنیت و آسایش جامعه برداشتند و این مسیر ادامه خواهد داشت تا پرچم این انقلاب بدست سکان دار خود مهدی موعود عج برسد.
کد خبر: ۵۹۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۴ 03 May 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد' صبح روز چهار شنبه سومین گردهمایی فرماندهان و رزمندگان گردان "یا رسول" استان کهگیلویه و بویراحمد در مصلی امام خمینی (ره) شهر لنده مرکز شهرستان لنده برگزار شد.

در این گردهمائی که با حضور رزمندگان قدیمی گردان، خانواده های شهدای گردان، مقامات لشکری و کشوری برگزار شد از چهره های شاخص استان و کشور سردار شکرالله واهبی زاده فرمانده گردان "یا رسول" و فرمانده عملیات "پدخندق سردار عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ، دکتر دارا کریم نژاد فرماندار لنده، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان، سرهنگ حسن پور مدیرکل استانداری فارس ، مسئولان قضائی و انتظامی لنده ، امام جمعه ،شهردار، فرماندهی سپاه ناحیه لنده و اعضای شورای اداری شهرستان حضور داشتند.

در این آئین فرمانده جوان ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنده با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته معلم گفت: امروزه شاهد هستیم که فرهنگ ایثار، شهادت و ازخود گذشتگی شهیدان 8 سال دفاع مقدس به خوبی از نسل قدیم به نسل جوان منتقل شده وشاهد هستیم جوانانی چون شهید حججی گام‌های بلندی در راه انقلاب و اعتلای نام ایران اسلامی بر میدارند.

سرگردپاسدار مختاری بیان کرد: پاسداران جوان سپاه با الگو گرفتن از شهدا گام‌های مهمی در راستای حفظ امنیت و آسایش جامعه برداشتند و این مسیر ادامه خواهد داشت تا پرچم این انقلاب بدست سکان دار خود مهدی موعود عج برسد.

درادامه سردار سید شکرالله واهبی‌زاده فرمانده گردان حضرت رسول در زمان جنگ نیز در این نشست بیان کرد: اگر دیروز در جنگ سخت ونظامی اسلحه به دست در مقابل دشمن ایستادیم، امروز باید جوانان ما با الگو برداری و پیروری از ارزش‌های دفاع مقدس، انتقال پیام عاشورایی را هدف خود و تجدید خاطره با شهدا در مقابل تهاجم جنگ نرم دشمن را مد نظر داشته باشند.

وی به مهم‌ترین اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا اشاره کرد و گفت: دشمن شبیخون‌های فرهنگی در میان نسل جوان ما ایجاد می‌کند، تا آسیب‌های اجتماعی زیادی برای ما ایجاد شود، پس آگاه باشیم مهم‌ترین راه مقابله با این چنین تهاجماتی برگزاری برنامه‌های ملی مذهبی و انتقال فرهنگ عاشورایی از جمله زنده نگه داشتن فرهنگ ایثارو شهادت است.

فرمانده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: فردای قیامت ما در مقابل شهدا مسئول هستیم که چرا ارزش‌ها و اهداف آن‌ها را به نسل جوان ونسل‌های بعد‌از خودرا انتقال نداده‌ایم و مهم‌ترین راه ترویج ایثار و شهادت برگزاری یادواره‌های شهدا و دعوت فرزندان و جوانان به چنین برنامه‌های است، تا همه جامعه بدانند آسایش، امنیت و رفاه امروز را مدیون کسانی هستیم که از خون، خانواده و آرزوهای دنیوی خود گذشتند تا از مرز و بوم انقلاب اسلامی دفاع کنند.

کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده در میان رزمندگان و خانواده های شهدا و ایثارگر دفاع مقدس گفت: فرهنگ ایثار و شهادت خاص جغرافیای ما در طول تاریخ بوده که در تمامی مرز و بوم‌ها آن را الگوی خود قرار داده‌اند.

کریمی‌نژاد افزود : اگر به تاریخ گذشته و حال نگاه کنیم جنگ‌ برای ما به فرصت تبدیل شد و این مهم میسر نمی شد جز با داشتن رهبری همچون امام عظیم و شان، آنچنانکه ارزش‌های انقلاب ما تاثیرات جهانی پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان لنده با اشاره به بحران‌های مختلف که گهگاه در جوامع پدیدار میشوند عنوان کرد: تنها راه برون رفت از تمامی مشکلات الگو گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت است.

نماینده شهرستانهای کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده گفت: اگر امروزه ما شاهد تهمت‌ها، حسادت‌ها، تنگ نظری‌ها در جامعه هستیم تنها به دلیل فاصله گرفتن از ارزش‌های همچون شهدا است.

عدل هاشمی‌پور با بیان کرد: امروز به برکت خون شهداء بوده که چنین همایش‌های بزرگ و باشکوهی برگزار می‌شود و ما باید بدون منت، خودبینی، و ریا  به مردم خدمت کنیم تا خدا از ما راضی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار