نماینده مردم اردکان با بیان اینکه مسئولان در جهت رفع مشکلات فرهنگیان تلاش کنند گفت: فرهنگیان ایثارگرانه در جهت علم آموزی و رفع مشکلات فرهنگی دانش آموزان تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 01 May 2018

در آستانه روز گرامیداشت مقام معلم و برای پاسداشت زحمات فرهنگیان استان یزد، نماینده مردم اردکان با مدیران کل آموزش و پرورش استان یزد در ادوار مختلف دیدار و از تلاش‌ها و خدمات آنان تجلیل کرد.

محمدرضا تابش در این دیدارها نقش تعلیم و تربیت را در دنیای رو به رشد و عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار حساس و تأثیرگذار خواند و اظهار داشت: تلاش فرهنگیان عزیز در وهله اول باید آشنایی دانش آموزان و نسل جوان با چالش‌ها و مسائل کنونی باشد.

نماینده مردم اردکان با اشاره به نقش نظام تعلیم و تربیت در بالندگی و استحکام بنیان‌های علمی و فرهنگی جامعه خاطرنشان کرد: همت فرهنگیان و دست اندرکاران آموزش و پرورش یکی از راه‌های علم آموزی و انتقال فرهنگ و باورهای یک نسل به نسل آینده ساز کشور است که با دلسوزی و همراهی این عزیزان امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان در سطح کشور با مشکلات مختلفی روبه رو هستند عنوان کرد: حل مشکلات مختلف آموزش و پرورش به خصوص در بحث اعتبارات و نیروی انسانی از مسائلی است که مسئولان باید در جهت رفع آن‌ها تلاش خود را به کار گیرند.

تابش با تأکید بر اینکه فرهنگیان ایثارگرانه در جهت علم آموزی و رفع مشکلات فرهنگی دانش آموزان تلاش می‌کنند گفت: در ادوار مختلف پیگیر مشکلات این قشر مهم در جامعه هستیم و امیدواریم که بتوانیم نسبت به رفع این مشکلات اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

همچنین نماینده مردم اردکان در تماس تلفنی با وزیر آموزش و پرورش با تبریک ایام گرامیداشت مقام معلم، برخی از درخواست‌های فرهنگیان استان را با وی در میان گذاشت.

وی در این تماس تلفنی به افتخارات استان یزد در این سال‌ها در کشور اشاره کرد و برخی از دغدغه‌های فرهنگیان استان را وی در میان گذاشتند و خواستار رفع این مشکلات شدند.

 در آستانه گرامیداشت مقام معلم، نماینده مردم اردکان و نماینده مردم یزد و اشکذر، با حضور در منزل رضا سلطان زاده و علی اکبر رئوف از مدیران کل آموزش و پرورش و همراهی جمعی از مدیران کل ادوار مختلف از جمله احمد شهسواری، علی زابلی، علی مشاهیری، احمد شیرزاد و عباسعلی دانافر، با اهدای هدایایی از زحمات آنان در دوران تصدی مسئولیت آموزش و پرورش استان یزد تقدیر کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار