نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی:
نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران و کار آفرینان به حق از عوامل اصلی تحقق شعار سال هستند.
کد خبر: ۵۹۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 30 April 2018

کارگران و کارآفرینان از عوامل اصلی تحقق شعار سال هستند

 به گزارش تابناک رضوی؛ حمید گرمابی اظهار کرد: کارگران و کار آفرینان به حق از عوامل اصلی تحقق شعار امسال‌ به شمار آمده و اگر کارگران و کارفرمایان دقت و جدیت کافی داشته باشند می‌توان این شعار را به واقعیت تبدیل کرد.

وی افزود: قطعا اگر کارگران با عشق کار کنند می‌توان به آینده‌ اقتصادی کشور امید داشت ، اگر بتوانیم تولید کارخانه ها را به ۷۰ درصد برسانیم، علاوه بر تامین نیاز داخلی، می‌توان صادرات را نیز تقویت کرد و تحقق این موضوع مستلزم آن است که مردم کالاهای داخلی بخرند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر کالاها با کیفیت مطلوب عرضه شود مردم عزم جدی برای خرید کالاها خواهند کرد ، جنگ امروز جنگ اقتصادی است و دستان پر توان کارگران است که رونق‌بخش اقتصاد خواهد بود تا بتوانیم در دنیا، حرف‌مان را راحت‌تر و سریع‌تر مطرح کرده و به کرسی بنشانیم.

وی بیان کرد: سال جدید با نوسان‌های ارزی آغاز که البته کنترل و مهار شد و امروز باید به سمت ثبات نرخ ارز حرکت کنیم.

گرمابی گفت: قشر کارگر نشان داده است که به لحاظ سیاسی و اجتماعی قشری فرهیخته است و این در حالی که بسیاری از اقشار، اصناف شکل‌ گرفته‌ای ندارند اما خانه کارگر سال‌ها فعال است و توانسته در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی نیز اثرگذار باشد که این وضعیت، نشان‌دهنده‌ی شعور بالای سیاسی و اجتماعی کارگران است.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار