جانشین معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کارگران امروز نیز با توجه به توصیه‌های رهبری اجازه ندادند که تحریم‌ها تأثیری چندانی بر اقتصاد کشور بگذارند.
کد خبر: ۵۹۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 30 April 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: سردار یونس امیری در همایش شهدای کارگری استان فارس که با حضور پرشور خانواده‌های شهدای این قشر زحمت‌کش برگزار شد، اظهار داشت: کارگران همواره مورد احترام امام راحل و رهبری بوده‌اند و باوجود تمام مشکلات، نگذاشتند که چرخ اقتصاد کشور لنگ بماند.

جانشین معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک روز کارگر خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که خودمان نیز کارگر بودیم و به قول امام راحل ارزشمندترین و پرفایده‌ترین طبقه قشر کارگر است.

امیری با اشاره به شهدای کارگر و فداکاری‌های ایشان اظهار داشت: کارگران امروز نیز با توجه به توصیه‌های رهبری اجازه ندادند که تحریم‌ها تأثیری چندانی بر اقتصاد کشور بگذارند.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به توطئه‌های همیشگی استکبار علیه کشور خاطرنشان کرد: 8 سال جنگ را به ما تحمیل کردند و هرروز توطئه‌ای جدید از طالبان گرفته تا داعش راه می‌اندازند تا نظام اسلامی را تضعیف کنند اما نمی‌دانند که با چه کشور بزرگی روبه‌رو هستند.

وی ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران سربلندتر از گذشته موانع را یکی پس از دیگری کنار می‌زند و مقتدرتر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد، همان‌گونه که داعش ملعون به‌وسیله سردار بزرگ سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی سرنگون شد.

امیری همچنین گفت: نگاهی به زندگی ذلت‌بار رژیم عربستان نشان می‌دهد که جایگاه این رژیم دست‌نشانده نزد آمریکا چگونه است که آن را گاو شیرده می‌خواند و هرگاه سودش تمام شد باید سرش را برید؛ بنابراین باید قدر استقلال و امنیت کشور را دانست که بدون نیاز به استکبار در منطقه حرف اول را می‌زند.

جانشین معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: قشر کارگر ما 14 هزار شهید تقدیم انقلاب کرد همانند سایر اقشار که از مرزهای میهن دفاع کردند.

وی ادامه داد: امروز به مدد همین فداکاری‌های شهدا، وزیر خارجه آمریکا اعتراف می‌کند که از رویارویی با ایران خودداری خواهند کرد گرچه به دشمنی خود با جنگ‌های نیابتی ادامه می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار