کد خبر: ۵۹۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 29 April 2018

تابناک / بنده طرح سوال را امضا نکرده ام .در قسمت اول سوال از رئیس جمهور راجع به موسسات مالی و همچنین بحث نوسانات ارز، بنده امضا کرده بودم ولی به حد نصاب نرسیده بود و بعد مجددا که سوال مطرح شد امضا نکردم و امضا نکردن به معنی مخالفت یا موافقت نیست.

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور در گفتگو با رویداد گیلان گفت:من کاملا در جریان این امر نیستم اما بعضی از همکاران، دنبال این مورد بودندکه سوالی مطرح کنند .البته یک بار طرح سوال مطرح شد و بعد عده ای از همکاران امضایشان را پس گرفتند.
وی افزود : بنده جزئیات سوال را نمی دانم به دلیل اینکه اخیرا چند روزی در جریان نبودم که چه کاری انجام دادند ولی در هفته پیش می دانم که سوال مطرح شده بود و امضا کردند و امضای خود را پس گرفتند. تعدادی از سوال کنندگان اصرار داشتند که مجددا سوال را طرح کنند و امضای جدیدی گرفته بودند ولی هنوز به هیات رئیسه تحویل ندادند.
وی در خصوص موضع خود در مورد طرح سوال اظهار داشت :بنده طرح سوال را امضا نکرده ام .در قسمت اول سوال از رئیس جمهور راجع به موسسات مالی و همچنین بحث نوسانات ارز، بنده امضا کرده بودم ولی به حد نصاب نرسیده بود و بعد مجددا که سوال مطرح شد امضا نکردم و امضا نکردن به معنی مخالفت یا موافقت نیست.
عباسی ادامه داد :تعدادی از همکاران پیگیر هستند که سوالی مطرح کنند، در جلسه ای که در روز یکشنبه داشتیم آقای رئیس جمهور بسیاری از سوالات را پاسخ دادند و پاسخ ها بعضی از نمایندگان را قانع نکرد .
وی گفت : آقای روحانی در گزارشی که داشتند به نوعی به آن سوالات یا مسائل مطرحی که راجع به مباحث مختلفی که در مورد برجام وجود داشته است و مسائل اقتصادی پاسخی دادند و برخی از همکاران از صحبت ها و گزارشی که آقای رئیس جمهور داشتند قانع شدند و بعضی نیز قانع نشدند و اصرار دارند که سوال مطرح شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
آقای ریس جمهور
این استاندار گیلان رو شما انتصاب کردین
واقعن متاشفم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار