رئیس هیئت پزشکی ورزشی قم در گفتگو با مهر:
رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم از افزایش تعهد خدمات پزشکی ورزشی به ورزشکاران قم و ثابت ماندن تعرفه بیمه ورزشی برای چهارمین سال متوالی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 28 April 2018

به گزارش تابناک قم،محمد گلفشان اظهار داشت: هیئت پزشکی ورزشی استان قم متولی امور خدمات پزشکی به ورزشکاران آسیب دیده در مسابقات ورزشی در استان قم محسوب می‌شود و امسال تعرفه بیمه و پزشکی ورزشی برای ورزشکاران نیز برای چهارمین سال متوالی ثابت مانده است.

وی افزود: امسال نیز همانند ۳ سال گذشته، تعرفه بیمه ورزشی ۱۵۰ هزار ریال است و تمامی اهالی ورزش اعم از بازیکن، مربی و عوامل تیم‌های ورزشی و باشگاه‌ها ملزم به بیمه کردن خود یا اعضای باشگاهشان هستند و این بیمه از زمان ثبت به مدت یک سال اعتبار دارد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم گفت: سطح تعهد فدراسیون پزشکی ورزشی در برابر بیمه شدگان با وجود ثابت ماندن تعرفه و حق بیمه، ۱۵ درصد افزایش یافته است به طوری که سقف هزینه درمان ۷۵ میلیون ریال و سقف غرامت نقص عضو ۱۳۵ میلیون ریال تعیین شده است.

گلفشان بیان داشت: ورزشکاران با داشتن کارت بیمه و طبق قوانین فدراسیون پزشکی ورزشی در صورت آسیب می‌توانند از ۴۰ جلسه فیزیوتراپی رایگان استفاده نمایند ضمن این که در زمینه مشاوره تغذیه، تمهیدات خوبی برای دارندگان کارت بیمه ورزشی در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: کسانی که به طور آزاد به مرکز مشاوره تغذیه هیئت پزشکی ورزشی استان قم مراجعه کنند و کارت بیمه ورزشی نداشته باشند با هزینه ۳۰۰ هزار ریال از این خدمات بهره می‌برند و کسانی که کارت بیمه ورزشی داشته باشند تنها با مبلغ ۱۵۰ هزار ریال از مشاوره تغذیه استفاده می‌کنند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم تصریح کرد: در زمینه برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پزشکی ورزشی در استان قم اقدامات خوبی در حال اجرا است به طوری که ورزشکاران و مربیان ورزشی قم با حداقل هزینه در کارگاه‌های علمی برگزار شده شرکت می‌کنند و ضمن برخورداری از دانش روز پزشکی ورزشی، مدارک مورد تأیید نیز دریافت می‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار