کد خبر: ۵۹۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 28 April 2018

تابناک / نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت امروز در مراسم روز جوان در مصلی امام خمینی( ره) رودبار با اشاره به توجه ویژه پیامبر اسلام صلوات الله و سلام علیه به جوانان گفت : هر کجا به جوانان اعتماد کردیم موفق بودیم.


آیت الله رسول فلاحتی خاطر نشان کرد : رهبر معظم انقلاب هم عنایت ویژه به جوانان داشته و همواره بر استفاده از جوانان متعهد و انقلابی در ارکان مدیریتی کشور تاکید دارند.


وی مشکلات جوانان نظیر بیکاری را یادآور شد و گفت : علاوه بر اینکه جوانان باید خودشان برای بدست آوردن شغل تلاش کنند مسئولان هم در این راستا باید از جوانان حمایت کرده و زیرساخت های اشتغالزایی را فراهم کنند.


نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به برنامه ریزی های فرهنگی دشمنان برای منحرف کردن جوانان افزود : باید با غنی کردن فزهنگ دینی و بومی شبیخون فرهنگی دشمنان را خنثی کرد.


آیت الله رسول فلاحتی رودبار را خواستگاه اندیشمندان ، نخبگان و مبارزان انقلابی چون شهید سید یونس حسینی رودباری عنوان کرد و گفت : حل مشکلاتی نظیر ترافیک در آزاده راه در محدوده منجیل تا رودبار ، تامین آب آشامیدنی ، پرداخت عوارض تردد از آزاد راه و رفع مشکلات تولید و عرضه زیتون باید در الویت مسئولان شهرستانی و استانی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار