شهردار جدید تنگ ارم پنجشنبه با حضور فرماندار دشتستان، مدیرکل امور شهری استانداری بوشهر و جمعی از مسئولین محلی در آیینی معرفی شد.
کد خبر: ۵۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 10 July 2015
تابناک بوشهر: فرماندار دشتستان در این آیین گفت: در سالی که مزین به شعار همدلی و هم زبانی است از مسوولین می خواهیم که تعامل، رعایت قانون و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ارسلان زاع ضمن تقدیر از خدمات سرپرست شهرداری تنگ ارم دراین مدت از شهروندان شهر تنگ ارم خواست که با همکاری شهردار جدید هر چه بیشتر در پیشبرد و توسعه و عمران و آبادی شهر تنگ ارم تلاش کنند و گام بردارند.

وی شهر تنگ ارم را به دلیل داشتن ظرفیت های خوب گردشگری و اقلیمی و داشتن منابع انسانی شایسته از شهرهای تاثیرگذار و مهم شهرستان در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی، اجتماعی و فرهنگی خواند.

سعید راستی مدیرکل دفتر امورشهری استاندای بوشهر هم به خدمات مهم دولت تدبیر و امید در شهرهای استان اشاره کرد و گفت: استاندار بوشهر نگاه ویژه ای به بخش ارم و شهر تنگ ارم داشته و امیدواریم با اجرای طرح هادر این بخش و شهر شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این منطقه باشیم.

دراین آیین عبدالنبی امیری به عنوان شهردار جدید تنگ ارم معرفی و از خدمات اباذر حیدری به عنوان سرپرست شهرداری تنگ ارم تقدیر شد.
منبع: ايرنا
برچسب ها: دشتستان ، تنگ ارم ، شهردار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار