کد خبر: ۵۹۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 28 April 2018

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در نشست با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت : برای فراهم نمودن زمینه های همکاري جهت بهره گيري از توان و استعدادهاي موجود در زمينه گسترش اهداف آموزشي و بهره مندي از توانايي هاي علمي ، آزمايشگاهي ، تجهيزات و امکانات نرم افزاري و سخت افزاري ، وجود تفاهم نامه يک ضرورت است .
مهندس سید محمد موسوی زاده بیان داشت : توانمندی ویژه ای که در ظرفیت علمي دانشگاه وجود دارد مي تواند منشاء اثرات شايسته اي در عرصه هاي مختلف به همراه داشته باشد .
وی با عنوان این که استفاده از ظرفیت علمی بومی استان ، همواره در دستورکار این شرکت قراردارد افزود : وقتی از اصلاح الگوي مصرف صحبت مي کنيم ، تغيير رفتارلازمه ي آن است و در اين بين ، دانشگاه ها ، مي توانند نقش کليدي در اين زمينه ايفا نمايند .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان ضمن تشکر از تعامل ارزشمند شرکت توزیع برق با آن مجموعه گفت : کل دانشگاه آزاد به مردم و جامعه تعلق دارد و این دانشگاه در برهه های مختلف سعی کرده تا خدمات شایسته و مفيدي را به جامعه ارائه نمايد .
دکتر حسن خالصی دوست با ابراز این که مشکلات بحث پژوهش ، کاربردی است یادآور شد : وجود پژوهشکده و همچنین تیم فنی و علمي مجربي که از لحاظ تئوري و اجرائي در دانشگاه حضور دارند ، در راستاي همکاري هاي متقابل بسيار اثر گذار مي باشند .
وی با اظهار این که شرکت توزیع برق ، سرمایه بزرگی تحت عنوان انرژی الکتریکي را در اختيار مردم قرار مي دهد تصريح کرد : ارتباط بين دانشگاه و صنعت توزيع برق مي تواند به صورت هدايت شده باشد و بررسي طرح ها و ظرفيت هاي اين بخش و اجراي عملي آنها ، نقش اساسی در تغییر رفتار مصرفی خواهد داشت .
خاطر نشان می سازد : در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروي برق استان ، جمعي از اعضاي هيات علمي و مديران اين دانشگاه نيز حضور داشتند .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار