عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حال حاضر 95 درصد از ساخت و سازها در ارتفاعات مشهد غیر قانونی است زیرا مجوزی از شورای معماری و شهرسازی دریافت نکرده‌اند.
کد خبر: ۵۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 09 July 2015
علی‌اصغر نخعی‌راد در هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد، اظهار کرد: کل تصرفاتی که در ارتفاعات مشهد رخ داده حتی اگر دارای مصوبه کمیسیون ماده 5 هم باشد، غیر قانونی است.

وی افزود: در حال حاضر 95 درصد از ساخت و سازها در ارتفاعات مشهد غیر قانونی است البته برخی از کمیسیون ماده 5 مصوبه دارند اما از شورای معماری و شهرسازی هیچ مصوبه‌ای دریافت نکرده‌اند و باید با ایجاد اولویت‌بندی با تصرفات در شهر برخورد شود.

در نهایت با تصویب شورای شهر، شهرداری مشهد موظف شد نسبت به جلوگیری از احداث بنا و آزادسازی اراضی اولویت‌ها را مشخص کرده تا بر مبنای اولویت‌ها هماهنگی لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط و دستگاه قضایی در مورد خلع ید و ابطال اسناد ماخوذه متصرفان ارتفاعات جنوبی اقدامات لازم صورت گیرد و از هرگونه ساخت و ساز جدید و پاسخگویی به استعلامات جلوگیری کند و همچنین باید با اقدام مناسب از قبیل ایجاد فضای سبز پیشگیری مناسب نسبت به تصرف اراضی صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار