مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان خبر داد؛
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد با بیان این‌که کانون‌های مساجد با ثبت‌نام در پرتال جامع کانون‌های مساجد هویت سازمانی پیدا می‌کنند، گفت: «پرتال جامع کانون‌های مساجد کشور» به صورت همزمان در تمام استان‌های کشور فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۵۹۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 21 April 2018

،حجت الاسلام«مصطفی گرجی» با اشاره به شروع فعالیت پرتال جامع کانون‌های مساجد کشور، اظهار کرد: هویت کانون‌های فرهنگی هنری در سطح کشور مستلزم ثبت در سامانه پرتال «بچه‌های مسجد» است .

وی افزود: با توجه به تصویب اساسنامه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین دارا بودن هویت تشکیلاتی این نهاد، گام‌های تعیین شده از طرف ستاد عالی را با جدیت دنبال می‌کنیم .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد،‌گفت: اولین گام پس از تصویب اساسنامه  ثبت کانون‌های فرهنگی هنری در سامانه پرتال جامع است .

حجت الاسلام گرجی با بیان این‌که 810 کانون فرهنگی و هنری دراستان یزد فعالیت دارند، تصریح‌ کرد: در استان یزد ضمن اطلاع رسانی به مدیران محترم کانون‌ها و مدیریت زمان و جلسات توجیهی ثبت‌نام در سامانه آغاز شده است .

این مقام مسئول ادامه داد: سامانه پرتال جامع به نام «سجا»، یکی از مهمترین و بهترین طرح‌های ستاد عالی است که راه دسترسی و همچنین معرفی فعالیت‌ کانون‌های فرهنگی هنری را در سطح کلان کشور به نمایش می‌گذارد و روند کار را به سمت و سوی کیفی سازی فعالیت‌ها هدایت می‌کند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد با بیان این‌که پویایی، رشد و بالندگی هر سازمانی در گرو کارکرد تشکیلاتی آن است، تأکید کرد: طرح ساماندهی کانون‌ها و همچنین ارائه فعالیت‌ها در «پرتال جامع سجا» یک کار تشکیلاتی است و رشد و بالندگی و پویایی کانون‌ها را در بر دارد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: از اهداف ساخت و بارگزاری پرتال جامع اعمال فعالیت‌های منظم و سازمان یافته مستمر، تحقق هدف ها با هدایت فعالیت های اعضای سازمان، وجود مجموعه ای از امکانات، منابع، ساختارها و نظامات، طراحی و سازماندهی و رهبری فعالیت‌ها برای تحقق اهداف است. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار