معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بر ضرورت ایجاد سامانه جامع اطلاعات شهری در یزد تأکید کرد.
کد خبر: ۵۸۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 13 April 2018

محسن صادقیان در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری یزد، این طرح را برنامه‌ای مورد تأکید در طرح‌های ریاست جمهوری و مهم‌ترین پروژه استانداری یزد برشمرد و گفت: محله‌های ناکارآمد در استان ضمن کاهش سطح کیفی جامعه، در مواقع بحران نیز مسئله‌سازترین نقاط  خواهند بود.

وی ادامه داد: در نظر داریم در این طرح ضمن ساخت محله‌ای جدید و ساختمان‌هایی ایمن، با برنامه‌ای مدون، محله‌ای نو با امکانات رفاهی، تفریحی، خدماتی و آموزشی جدید و مناسب و البته با معابر عریض به مردم ارائه دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد: پروژه عمرانی بازآفرینی پایدار شهری یزد قرار است بخش‌های اقتصادی استان به‌ویژه مسکن را شکوفا کن، لذا می‌طلبد با اقدامات مناسب ضمن جلب اعتماد مردم، مشارکت آن‌ها و بخش خصوصی را موجب شویم.

این مقام مسئول با اشاره به‌جای خالی سامانه‌ای قدرتمند در ارائه مختصات و مشخصات ساختمان‌ها برجسته شهر و استان یزد بیان کرد: یکی از مشکلات شهر و استان یزد آن است که در صورت بروز حوادث و شرایط اضطراری، امکان کسب اطلاعات ساختمان‌ها مهم یزد در سریع‌ترین زمان وجود ندارد.

صادقیان ادامه داد: در همین راستا در نظر داریم تا با همکاری سازمان فاوای استان یزد و تمامی نهادهای دخیل در امور شهری، سامانه‌ای جامع تدوین‌شده و ارائه‌دهنده اطلاعات موردنیاز شهری باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بیان کرد: در طرح بازآفرینی پایدار شهری یزد نیز کلیه نهادهای خدماتی موظف به ارائه نقشه دقیق اقدامات خود نظیر مسیرهای خط‌کشی آب، برق، گاز، خطوط تلفن و سایر مختصات طرح‌ها اجراشده در این برنامه به اداره فاوای استانداری یزد هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار