درسال 96 رخ داد؛
مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کرمان گفت:در سال گذشته رئیس‌کل دادگستری استان کرمان به درخواست ۲ هزار و ۵۲۶ نفر از متقاضیان رسیدگی و دستورات قضائی مقتضی را در محدوده موازین قانونی صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 11 April 2018

محمدبصیریان گفت:طی سال گذشته علاوه بر برگزاری ۴۰ جلسه دیدار مردمی در محل دادگستری مرکز استان، مسئولان عالی قضائی استان با سفر به تعداد زیادی از شهرستان‌های استان از جلمه رفسنجان، سیرجان، جیرفت، راور و رابر از نزدیک به مشکلات قضائی هم استانی‌های کرمانی رسیدگی کردند.

وی تصریح کرد:یکی دیگر از اقداماتی که طی سال گذشته در راستای تکریم شهروندان صورت گرفت حضور مستمر قضات در مساجد شهر کرمان بود که با هماهنگی‌های بعمل آمده واطلاع رسانی قبلی درقالب طرح هرمسجد یک حقوق دان به سوالات قضائی و حقوقی شهروندان پاسخ داده شد.

وی ادامه داد:عناوین اصلی مطالبات مردم در جریان برگزاری این دیدار‌ها غالباً طرح موضوعاتی، چون حل و فصل مشکلات زندانیان، تبدیل قرار و پذیرش اعسار، درخواست رسیدگی مجدد به پرونده و بیان مسائل مختلف دیگر مردمی بوده است که به منظور حل‌وفصل موارد مطرح‌شده، دستور مساعد قانونی صادر شده است.

ملاقات مردمی نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با حضور دادستان مرکز استان و معاونین دادگستری، روز‌های چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸:۳۰ صبح در محل سالن کنفرانس تجدید نظر واقع در دادگستری کل برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار