مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه انتظارات از شمشیربازان یزدی در بازی های 2018 جاکارتا زیاد است گفت: تمامی تلاش و حمایت خود را برای حضور بیشتر و بهتر شمشیربازان یزدی در این مسابقات انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۵۸۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 11 April 2018

مسعود شریعتی در نشست با اعضاء هیات شمشیربازی استان یزد در خصوص بازی های آسیایی 2018  اظهار داشت: در سال 97 المپیک آسیایی که بسیار مهم و حائز اهمیت است را پیش رو داریم که تمام تلاشمان حضور ورزشکاران یزدی در این  مسابقات است.

وی افزود : هیات شمشیربازی همواره در مسیر تلاش و پیشرفت پیشگام بوده و با برنامه ریزی دقیق و منظم برای رسیدن به هدف خود که داشتن نماینده در المپیک و بازی های آسیایی بوده گام برداشته و از نزدیک شاهد بر فعالیت های خوب این هیات بوده ام و اکنون با ارج نهادن به این فعالیت ها تمام حمایت ها و تلاشمان را برای رسیدن به این مهم بکار خواهیم بست.

اتابکی رئیس هیات شمشیربازی استان یزد هم در این نشست گفت:  خوشبختانه همواره حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان شامل حال این هیات بوده و در تمامی مراحل برای پیشبرد اهداف و برنامه هایمان از هیچ گونه کوششی دریغ نکردند و همچنین باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی نیز با مدریت خوب خود همیشه در کنارمان بودند که امیدواریم با تداوم این حمایت ها شاهد حضور شمشیربازان یزدی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا باشیم.

در این نشست سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ، جلیل مازاراتابکی رئیس هیات شمشیربازی استان ، محمدحسن صدیقی دبیر و احسان فردوسیان عضو هیات رئیسه و حمیدرضا شیر مربی تیم ملی حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار