رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی گفت: گسترش این رشته ورزشی در استانها در گرو همگانی شدن آن است که این اقدام باید توسط هیات ها با همکاری رسانه ها، همراهی مراکز فرهنگی و خانواده ها انجام شود.
کد خبر: ۵۸۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 11 April 2018

« مهرداد علی قارداشی» در مجمع عمومی سالیانه هیات تنیس روی میز استان یزد با بیان اینکه در سال های اخیر برای گسترش این رشته کارهای خوبی شد، افزود: هنوز جای کار فراوان وجود دارد، باید با برنامه ریزی و همکاری همگان برای تحقق اهداف مورد نظر اقدام های مناسب به عمل آید .
وی با اشاره به اینکه 21 هزار نفر ورزشکار بیمه شده تنیس روی میز در کشور فعالیت دارند ، استعدادیابی و شناسایی افراد علاقه مند و مستعد برای موفقیت در این رشته را در آینده از برنامه های مهم فدراسیون ذکر کرد.
این مسوول ورزشی با قدردانی از تلاش هیات تنیس روی میز استان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان به اهمیت همدلی و برنامه ریزی مدون برای رسیدن به اهداف متعالی و گسترش این رشته تاکید کرد.
علی قارداشی از آغاز ساخت خانه تنیس روی میز یزد به عنوان یک کار مهم خبر داد و ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر این طرح به بهره برداری برسد و در اختیار راکت به دستان استان قرار گیرد .
رئیس فدراسیون تنیس روی میز یادآور شد: بهره برداری از خانه تنیس روی میز یزد ، امکان برگزاری اردوهای تیم ملی ، برگزاری مسابقات کشوری و آسیایی و دیگر میزبانی ها را فراهم می کند و نقش مهمی در ترغیب جوانان به این رشته ورزشی خواهد داشت.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار دارد و 2 هزار نفر در رشته تنیس روی میز استان فعالیت دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار