مدیرکل اموراجتماعی استانداری ایلام
اداره کل امور اجتماعی استانداری ایلام در نظر دارد در راستای توسعه‌ی اجتماعی نخستین جشنواره موضوعی در حوزه فعالیت‌های اجتماعی را باهدف تجلیل از رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای این حوزه برگزار کند.
کد خبر: ۵۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 07 July 2015
به گزارش تابناک ایلام_علی مهرعلی‌زاده اظهار داشت: اداره کل امور اجتماعی استانداری ایلام در نظر دارد در راستای توسعه‌ی اجتماعی نخستین جشنواره موضوعی در حوزه فعالیت‌های اجتماعی را باهدف تجلیل از رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای این حوزه برگزار کند.

وی در مورد محورهای شرکت در جشنواره گفت: انتشار اخبار و گزارش‌های تولیدی در باره ارتقاء سرمایه اجتماعی (رضایت‌مندی عمومی، مشارکت و نشاط اجتماعی)، پیشگیری، کنترل، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و نشر گزارش‌های خبری دبیرخانه کارگروه تخصصی اجتماعی استان ازجمله موضوعات جشنواره است.

مهرعلی‌زاده با بیان اینکه هر یک از رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبرگزاری‌های استان می‌توانند مستندات و آثار تولیدی منتشره خود را تهیه و ارسال کنند، خاطرنشان کرد: آثار ارسالی می‌تواند شامل اخبار، گزارش‌های خبری، توصیفی پیرامون ارتقا سرمایه اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باشد که در سال گذشته و چهارماهه امسال در نشریات و یا رسانه‌های استان منتشر شده باشد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری ایلام با تأکید بر اینکه در این جشنواره از رسانه‌هایی که بیشترین فعالیت را داشته باشد در کنار سایر عوامل دست‌اندرکار در رسانه شامل خبرنگار، گزارشگر و نویسنده تقدیر می‌شود، افزود: رسانه‌ها می‌توانند حداکثر تا 31 تیرماه امسال آثار خود را به آدرس ایلام، استانداری و اداره کل امور اجتماعی ارسال کنند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار