مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان گفت: همکاری اصناف با کارگروه عفاف و حجاب و دبیرخانه مد و لباس خراسان رضوی به صورت مستمر، ضروری است.
کد خبر: ۵۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 07 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی عفت شریعتی در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در گفت‌‌وگو با فارس اظهار کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد فعالیت‌های بسیار خوب و تاثیرگذار در عرصه مد ولباس در کنار کارگروه عفاف و حجاب در خراسان رضوی بوده‌ایم به طوری که یکی از بخش‌های شاخص نمایشگاه قرآن و عترت، تعامل این دو باهم بوده است.

وی با بیان اینکه مشهد، شهری فرهنگی و معنوی در کشور است که سالانه 25 میلیون زائر دارد، تصریح کرد: رفتار و پوشش ایرانی اسلامی با حفظ کرامت انسانی در مشهد باید بیشتر تجلی پیدا کند تا نسل جوان ارتباط بیشتری با این مهم پیدا کنند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان با اشاره به اینکه در تهران، اتحادیه پوشاک با کارگروه عفاف و حجاب و مد و لباس هماهنگ است و تعامل خوبی با یکدیگر دارند، گفت: همکاری اصناف با کارگروه عفاف و حجاب و دبیرخانه مد و لباس خراسان رضوی به صورت مستمر ضروری است.

شریعتی بیان کرد: سازمان صنعت و معدن وظیفه تقویت تولیدات داخلی در کشور را دارد، بنابراین با وجود واردات بسیار چادر، تلاش می‌کند تا مردم را به استفاده از تولید ملی تشویق کند و میزان اشتغال ایران را نیز افزایش دهد، لذا یکی از برنامه‌های مهم امور بانوان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهنگسازی درباره پوشش ایرانی اسلامی و مصرف تولیدات داخلی است که با ارزش‌های اسلام نیز تناسب دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار