رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اقامت بیش از 15 میلیون نفر شب در استان، زیرساخت های گردشگری استان را پاسخگوی نیازهای ملی ندانست.
کد خبر: ۵۸۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 04 April 2018

به گزارش تابناک : عبدالله رضیان ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان با تاکید بر اینکه باید زیرساخت های بخش گردشگری در استان را ارتقا دهیم اظهار داشت: در ایام نوروز بیش از 15 میلیون نفر شب در استان اقامت داشتند اما زیرساخت های گردشگری مناسب نیست. 
وی با بیان اینکه اگر زیرساخت های خوبی در بخش گردشگری ایجاد کنیم می توانیم از درآمدهای این بخش نفع بریم یادآور شد: سالانه بیش از 30 میلیون نفر گردشگری خارجی به کشور وارد می شوند و می توان از این ظرفیت برای توسعه اقتصاد داخلی بهره بریم. 
رضیان، همچنین در بخشی از سخنانش با عنوان اینکه کشاورزی و گردشگری محور اقتصاد مازندران به شمار می روند با اشاره به بحران خشکسالی در کشور و استان خواستار تشکیل ستاد بحران خشکسالی در استان شد و گفت: باید تمهیداتی برای تامین منابع آبی و زراعت برنج در استان اتخاذ شود. 
وی تامین آب را مشکل جدی بخش کشاورزی استان بیان کرد و گفت: دو محصول برنج و مرکبات استان وابسته به آب هستند و در این زمینه شرایط خوبی نداریم. 
رئیس مجمع نمایندگان مازندران همچنین از واردات بی رویه محصولات کشاورزی انتقاد کرد و گفت: مازندران به عنوان قطب اقتصاد کشاورزی کشور با مشکلات عدیده ای در تولید مواجه است که باید رفع شود.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار