واکنش به مراسم شبهای قدر در نمایشگاه مشهد
قائم مقام وقت ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان رضوی در واکنش به برگزاری مراسم احیا در نمایشگاه بین المللی مشهد با سخنرانی چهره‌های یک جریان سیاسی خاص، هشدار داد.
کد خبر: ۵۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 07 July 2015

محمدحسن ساقی، با بیان اینکه این شبها متعلق به مولای عدالتخواهان عالم، حضرت علی (ع) است و رسم جوانمردی و شیعه بودن امیرالمومنین اقتضا می کند تا بیش از پیش به اخلاق سیاسی پایبند باشیم، به خبرنگار تابناک رضوی، اظهار کرد: تبلیغ و برگزاری مراسم شبهای قدر با حضور چهره‌های سیاسی یک جریان خاص ، آن هم در محلی که وجهه عمومی دارد شایسته نیست.

وی یادآور شد : این روزها درحالیکه نمایشگاه بین المللی مشهد میزبان نمایشگاه قرآن است و نقطه عطف و مرکز توجه بسیاری از شهروندان متدین شده است تبلیغ بسیاری برای مراسم شبهای قدر در نمایشگاه شد به طوریکه سخنرانی دو نفر از نماینده های مجلس از یک طیف سیاسی خاص به عنوان سخنران‌های شبهای 21 و 23 رمضان پیش بینی شده است.

این فعال سیاسی اظهار تاسف کرد : پیش از این نیز این شائبه مطرح می شد که شهرداری مشهد برای انتخابات مجلس برنامه دارد تا از طیفی خاص از نامزدهای نمایندگی مجلس به صورت مستقیم یا غیر مستقیم حمایت کند و حتی شایعه شد که جایگاه مدیریت نمایشگاه بین المللی سهم یکی از نمایندگان مجلس مشهد که رویکرد مخالف با دولت دارد، شده است که چنین اقدامتی به این شبهه‌ها بیشتر دامن می‌زند.

وی افزود: مرکزیت معرفت‌افزایی و برنامه ریزی فرهنگی در جامعه اسلامی مسجد است و در مشهد که پایتخت معنوی ایران اسلامی است حرم مطهر حضرت رضا (ع) ملجا شیفتگان ولایت است و می طلبد تا برنامه ریزی های فرهنگی برای ایام و لیالی بابرکت قدر هم در راستای تقویت اماکن مذهبی باشد و اینکه به جای سوق دادن مردم به سوی خانه خدا در مسجد و حرم رضوی طوری برنامه ریزی کنیم که با تبلیغات و به هوای نمایشگاه مخاطب جذب کنیم نوعی کج سلیقگیست.

قائم مقام وقت ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان خراسان رضوی هشدار داد : تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر همزبانی و همدلی دولت و ملت اقتضا می کند تا دلواپسان نیز در این شب‌های سرنوشت‌سا، قدری به خود بیایند و ضمن همراهی با دولت تدبیر و امید با پیروی از حضرت علی (ع) مشی اعتدال و تقوا را پیگیری کنند.

تابناک خراسان رضوی آماده است جوابیه (توضیح) افراد حقیقی/حقوقی نامبرده شده در اخبار خود را منتشر نماید.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سیدجواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
هنوز تو فضایی برادر!! ظاهرا توی دین شما هیچ رابطه ای بین سیاست و دین نیست! همدلی و همزبانی یعنی دوری از حب و بغض ها!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
اگه حرم و مسجد و حسینیه نداشتیم یک چیزی ...
نمایشگاه مگه جای مراسم شب قدره مگه اینکه بخوایم تبلیغ کنیم چون امروز آگهی های این مراسم توی روزنامه هم چاپ شده بود و معلوم نیست چند میلیون فقط خرج تبلیغش شده !؟
زهرا سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
لااقل اگه هر دو شب رو 2 تا نماینده روحانی مشهد در مجلس رو دعوت می کردند خوب بود اما با احترام به دکتر قاضی زاده خداییش بهتر نبود شب قدر یک سخنران مذهبی و روحانی دعوت بشه برای سخنرانی ...
اونوقت این حرفا هم پیش نمی اومد ...
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
اگه کار دولت درسته و هیچ خطری برا کشورنداره نباید از ابراز نظر مخالفانش بترسه.
مگراینکه خودشونم شک ندارن تو آسیبی که دارن به آینده و آبروی کشور میزنن.

که دراین صورت تازه این شروعشه.....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار