جانشین پلیس راهور:
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی قم گفت: از 25 اسفندماه 96 تا 10 فروردین ماه امسال، متوفیان سر صحنه تصادفات درون شهری این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 75 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۵۸۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 31 March 2018

به گزارش تابناک قم،سرهنگ سید صادق رسولی افزود: در همین مدت تعداد مصدومان ناشی از حوادث رانندگی نیز در مقایسه با سال گذشته کاهش 28 درصدی را نشان می دهد.

وی در این خصوص آماری ارائه نکرد.

وی گفت: همچنین ترددهای داخل شهر قم حدود 12 درصد و تردد در محورهای مواصلاتی این استان حدود 9 درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون، محورهای پرترافیک شهر قم از جمله بلوار زائر و خیابان اراک در نزدیکی حرم مطهر حضرت معصومه(س) و رینگ مسجد مقدس جمکران توسط عوامل راهور کنترل شده و مشکل خاصی برای تردد زائران و همشهریان به وجود نیامده است.

رسولی با اشاره به کنترل شدید ترددها در 13 فروردین ماه جاری درقم گفت: روز طبیعت که میزان ترددها به اطراف و خارج از شهر افزایش می یابد، پلیس راهور نیز با اجرای طرح ویژه ای با رانندگان متخلف بدون چشم پوشی برخورد جدی می نماید.

وی افزود: با رانندگان وانت بارهایی که اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت اتاق بار و راکبان موتورسیکلت هایی که در معابر بیرون شهر تردد نمایند، برخورد می شود.

وی تصریح کرد: ترافیک در داخل و بیرون همه بوستان ها و فضاهای سبزی که مکانی برای تردد همشهریان و مسافران است، با حضور عوامل راهنمایی و رانندگی کنترل می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار