در هفتمین روز سال جدید صورت گرفت
سرپرست سامانه 137 شهرداری قم تماس‌های برقرار شده با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری قم در هفتمین روز سال 96 را 653 مورد ذکر کرد.
کد خبر: ۵۸۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 28 March 2018

به گزارش تابناک قم، ابراهیم خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، تماس‌های برقرار شده با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری قم در هفتمین روز سال 96 را 653 مورد ذکر و اظهار کرد: با توجه به اینکه سامانه 137 به عنوان اصلی‌ترین منبع اطلاع‌رسانی خدمات و امکانات شهر به مردم معرفی شده است به همین خاطر با توجه به حضور ویژه زائرین و مسافرین در شهر قم در این ایام شاهد فعالیت جدی‌تر در حوزه اطلاع‌رسانی به مسافران هستیم.

وی با بیان اینکه با آغاز تعطیلات نوروز شاهد حضور چشم‌گیر زائرین در شهر مقدس قم هستیم افزود: بیشترین تماس‌های برقرار شده با این سامانه برای بهره‌مندی از خدمات راهنمای زائر و شرکت در تور قم‌گردی است.

سرپرست سامانه 137 شهرداری قم اظهار کرد: در این ایام به طور ویژه راهنمای زائرین، اطلاع‌رسانی مکان‌های اسکان و... توسط سامانه 137 انجام می‌گیرد که در هفتمین روز سال 96 بالغ بر 12 تماس به راهنمای زائرین و 24 تماس به اطلاع‌رسانی اسکان فرهنگیان اختصاص داشته است.

وی برقراری 156 تماس برای اطلاع‌ از تور قم‌گردی را مورد توجه قرار داد و گفت: همچنین با توجه به اینکه امسال سامانه 37120 به اطلاع‌رسانی مراکز اقامتی اختصاص داده شده است در این زمینه نیز 8 تماس با این سامانه برقرار شده است.

خسروی اذعان کرد: با توجه به آماده سازی استراحت‌گاه‌های شهر برای حضور زائرین، 8 تماس نیز در این زمینه با سامانه برقرار شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار