آیت الله مکارم شیرازی:
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: امروزه مشکل بزرگ دنیا این است که سردمداران و مستکبران عالم به ظاهر ادعای دفاع از حقوق بشر و آزادی می کنند، اما در باطن دشمن حقوق بشر و مخالف آزادی هستند و مظلومان عالم را بیچاره می کنند.
کد خبر: ۵۸۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 28 March 2018

به گزارش تابناک قم، وی روز چهارشنبه در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به حدیثی از امام معصوم(ع) افزود: بعضی از مردم به ظاهر ادعای ایمان به خدا و خوبی می کنند؛ اما در باطن با شیطان هستند و دارای نفاق می باشند که این دسته از مردم بسیار خطرناکتر از کسانی اند که آشکارا می گویند ما دین و معنویت را قبول نداریم.

آیت الله مکارم شیرازی اضافه کرد: مستکبران در ظاهر به اصطلاح ائتلاف ضد داعش تشکیل می دهند اما در باطن از داعش حمایت می کنند و این نشان از نفاق بزرگ آنها دارد.

وی با اشاره به فروش هنگفت اسلحه از سوی آمریکا به عربستان، تصریح کرد: این مستکبران عالم از راه فروش سلاح حتی سلاح های کشتار جمعی پول هنگفتی را کسب می کنند و برای این کارشان یک چاشنی ایران هراسی نیز اضافه می کنند.

این مرجع تقلید افزود: عربستان امروز به فلاکت رسیده است، چراکه این مستکبران سلاح های از رده خارج و آهن پاره های خود را در قبال پول های هنگفت به آنها فروخته اند، لذا دوست ندارند که مشکل یمن و سوریه و سایر کشورهای درگیر جنگ به این زودی ها حل شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار