رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: با هدف پیشگیری از حوادث رانندگی و ارتقای فرهنگ ترافیکی مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در طرح نوروزی ۹۷ به جای برگه‌های جریمه از قبض‌های ارشادی استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 28 March 2018
به گزارش تابناک اردبیل، سرهنگ رحیم آقامحمدی اظهار داشت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان در طرح نوروزی ۹۷ با هدف تأمین امنیت ترافیکی همت مضاعف و تلاش‌های شبانه‌روزی دارند و اقدامات در این زمینه مناسب و مطلوب بوده است.

وی گفت: تدابیر لازم و برنامه‌ریزی‌های جامعی در راستای تأمین امنیت ترافیکی اماکن تفریحی، گردشگری و توریستی اتخاذ شده است و تلاش‌های لازم در این حوزه انجام می‌شود تا بتوانیم با ارتقای امنیت و آرامش در این اماکن و مناطق رضایت خاطر مردم و به ویژه گردشگران و مسافران را فراهم آوریم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی با هرگونه رفتار و اعمال خطر آفرین که امنیت ترافیکی را برهم زده و جاده‌ها را ناایمن می‌کند برخورد قاطع، بدون اغماض و قانونی خواهند داشت.

آقامحمدی افزود: اقدامات ترافیکی در مسیر کاهش و کنترل حوادث رانندگی تشدید یافته و پایش تصویری وضعیت عبور و مرور به صورت مستمر اجرا می‌شود که این امر نقش و تاثیر بسزایی در پیشگیری و کنترل حوادث جاده‌ای دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قانونمندی رانندگان و ارتقای فرهنگ ترافیکی را مؤلفه‌ای اثربخش در افزایش نشاط اجتماعی و سالم‌سازی فضای جامعه دانست و تصریح کرد: با هدف پیشگیری از حوادث رانندگی و ارتقای فرهنگ ترافیکی مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در طرح نوروزی ۹۷ به جای برگه‌های جریمه از قبض‌های ارشادی استفاده می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار