سخنگوی اورژانس استان قم خبر داد
سخنگوی اورژانس استان قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون وقوع 188 تصادف در جاده‌های استان به اورژانس گزارش شده است.
کد خبر: ۵۸۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۱ 28 March 2018

به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به آمار تصادفات استان قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون وقوع 188 تصادف در محورهای مواصلاتی استان با 279 مجروح به اورژانس گزارش شده است، تعدادی از این مجروحین در محل درمان شدند، این آمار تنها مربوط به جاده‌های استان و نه معابر شهر قم است.

وی ادامه داد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون پنج نفر سر صحنه در تصادفات جاده ای در استان قم کشته شدند، هر 58 ساعت یک نفر در تعطیلات نوروزی در جاده‌های استان جان خود را از دست می‌دهد.

سخنگوی اورژانس استان قم افزود: در ایام نوروز بیشترین تصادفات جرحی در استان در اتوبان قم تهران به وقوع پیوسته است، اورژانس هوایی استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون با هشت پرواز، 25 مجروح را به بیمارستان‌ها انتقال داد.

ابراهیم حسن‌زاده بخشدار جعفریه در بخش پایانی جلسه با اشاره به آمادگی دستگاه‌های اجرایی در بخش جعفریه خاطرنشان کرد: این دستگاه‌ها از پیش از شروع تعطیلات نوروزی برای خدمت رسانی به مردم و مسافرین آماده شدند، همچنین اسکان مسافرین در سه مدرسه در بخش جعفریه صورت می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار