رییس هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان فارس گفت: 18 داوطلب برای عضویت در هیات مدیره پنج نفره این سازمان در انتخابات هفتم اسفند امسال رقابت می کنند.
کد خبر: ۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۰ 18 February 2015
به گزارش دریافتی روز سه شنبه ایرنا به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، رضا افشاری افزود: انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان فارس همزمان با سراسر کشور پنجشنبه هفتم اسفند برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این انتخابات، پنج نفر برای عضویت در هیات مدیره این سازمان به مدت سه سال برگزیده می شوند.

رضا افشاری افزود: این انتخابات در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس واقع در شیراز، بلوار چهل مقام از ساعت 9 صبح شروع می شود و تا ساعت 16 ادامه می یابد و به مدت دو ساعت نیز قابل تمدید خواهد بود

رییس هیات اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن فارس اظهار کرد: هیات مدیره این سازمان متشکل از دو نفر در رشته مهندسی معدن، یک نفر در رشته زمین شناسی، یک نفر در رشته متالوژی و یک نفر در رشته نقشه برداری است.

نظام مهندسی معدن استان فارس بیش از دو هزار و 300 نفر عضو دارد که شامل 639 نفر در رشته مهندسی معدن، یک هزار و 467 نفر در رشته زمین شناسی،153 نفر در رشته نقشه برداری و 36 نفر در رشته متالوژی است.

سازمان نظام مهندسی معدن بر اساس قانون معادن تشکیل شده است.

حفظ و افزایش بهره وری منابع معدنی، فراهم آوردن زمینه رشد و اعتلای مهندسی معدن کشور، ترویج اصول فنی و مهندسی معدن در فعالیت های معدن و کمک به ارتقای دانش فنی صاحبان حرفه در بخش معدن از اهداف و ماموریت های این سازمان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار