نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:
به گزارش تابناک سمنان ،احمد همتی گفت : تصویب مبلغ 10 میلیارد تومان برای فرودگاه سمنان در صحبت اخیر خود با معاون نوبخت در صحن مجلس خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 15 March 2018
به گزارش تابناک سمنان از فرودگاه سمنان، احمد همتی پیش از ظهر امروز در مراسم پرواز آزمایشی هواپیمایی هما در فرودگاه سمنان اظهار داشت: دیگر سمنان به‌عنوان تنها مرکز استان کشور که فاقد فرودگاه باشد، مطرح نیست.
نماینده سمنان  تصریح کرد: سمنان ویژگی خاصی دارد و آن هم نزدیکی به تهران است که می‌تواند هشت شهرستان را پوشش دهد و در این مسیر همکاری بین دو فرودگاه شاهرود و سمنان مهم است.
همتی افزود: در شرایط بحرانی سرما و لغو پروازهای احتمالی، می‌توان از فرودگاه سمنان به‌عنوان فرودگاه معین استفاده کرد.
وی  بیان داشت: از این فرودگاه می‌توان برای پروازهای مشهد، عسلویه و عتبات عالیات استفاده کرد.
همتی  تصریح کرد: امیدواریم پروازهای منظمی را در سطح ملی داشته باشیم و مجوز مرز هوایی را سریع‌تر دریافت کنیم.
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس افزود: از لازمه‌های اخذ مجوز مرز هوایی، باند فرودگاه است که خوشبختانه باند این فرودگاه مزیت‌هایی دارد که هواپیماهای پهن‌پیکر نیز می‌توانند در این فرودگاه پرواز داشته باشد.
همتی از همه دستگاه‌های اجرایی، استانداری سمنان و تشکل‌های مردمی در راستای پیگیری راه‌اندازی فرودگاه سمنان قدردانی کرد و گفت: باید مردم با این ظرفیت بیشتر آشنا شوند تا در آینده پروازهای این فرودگاه رونق داده شود.
وی تصریح کرد: باید برای قیمت بالای بلیت‌ها تمهیداتی اندیشید تا همانند برخی فرودگاه‌های کشور پروازها کنسل نشود.
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس به پروسه سختی که برای برقراری پرواز آزمایشی طی شد و قول دو ماه بعد سال جدید داده شده بود، اشاره کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که انجام شد، از طریق وزیر راه، معاون وزیر و مدیرعامل ایران ایر با تشریح وضع موجود و اقناع آنها مقرر شد تا پرواز آزمایشی قبل عید انجام شود.
وی پروازهای سمنان- مشهد را به لحاظ مسافر توجیه‌پذیرتر از سمنان- تهران برشمرد و تصریح کرد: باید برای قیمت بالای بلیت‌ها تمهیداتی اندیشید تا همانند برخی فرودگاه‌های کشور پروازها کنسل نشود.
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس بیان داشت: هفت تا هشت شهر استفاده‌کننده از فرودگاه مرکز استان خواهند بود که همین موضوع موقعیت ممتازی را ایجاد کرده است.
همتی گفت: در مقطعی که سرمای شدیدی در برخی شهرها به وجود آمده و چند فرودگاه کشور تعطیل شده بود، می‌توانستیم از سمنان به‌عنوان فرودگاه معین این فرودگاه‌ها استفاده کنیم.
وی از تلاش تک‌تک مردم و مسؤولان، استانداری، فرمانداری، شورای شهر و دیگر عزیزان مؤثر به دلیل حضور و پیگیری مشکلات فرودگاه سمنان تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار