مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر با اشاره به ضرورت ترویج و نهادنیه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی و ایثار و شهادت بین نسل جدید،‌گفت:‌ کادرسازی در تراز انقلاب اسلامی مهمترین هدف اردوهای راهیان نور است.
کد خبر: ۵۷۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹ 07 March 2018

حجت السلام«علی گندمی» در نشست خبری فرمانده سپاه الغدیر که با موضوع اردوهای راهیان نور جنوب برگزار شد، با بیان این‌که خبرنگاری توفیقی الهی برای خدمت به مردم در رستای ترویج ارزش‌های اسلامی است، اظهار کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین رسالت اصحاب رسانه در عصر امروز است.

وی سرداران و یادگاران دفاع مقدس را یکی از جلوه‌های زیبای هشت سال دفاع مقدس در حال کنونی دانست و بیان کرد: خبرنگاران می‌توانند با ثبت خاطرات آنها قسمتی از ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جدید معرفی کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد در ادامه با بیان این‌که ما نباید فراموش کنیم که با چه شرایط شروع کرده و الان در چه شرایطی قرار داریم،‌ افزود‌: حراست از دستاوردهای انقلاب به روحیه جهادی و باوری انقلابی نیاز دارد.

حجت‌السلام گندمی راهیان نور را نمادی از قصه پاکبازی شهدا عنوان کرد و گفت:‌ با توجه به این‌که امروزه مرزهای معنوی ایران فراتر از مرزهای زمینی رفته است، ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه را از جمله مهمترین ویژگی دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد: امروزه کشور ما در شاخص های بسیاری پیشرفت کرده که تمام آنها نتیجه تبعیت از ولایت فقیه زمان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر کادر سازی در تراز انقلاب اسلامی را مهمترین هدف برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد و ادامه داد:‌ یکی از مهمترین ویژگی مدیریت دوران دفاع مقدس فرمان دادن فرماندهان به همراهی خود و ممانعت از تکروی در امور بود.

وی خاطرنشان کرد:‌در زمان هشت سال دفاع مقدس فرماندها همیشه جلوتر از نیروها حرکت کرده و آنها را به همراهی با خود دعوت می کردند و این مهمترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام در برابر دشمنی و توطئه‌های مستکبران بوده است.  

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار