مديركل روابط عمومي استانداري قم در نشست با مديران كانال‌هاي خبري:
مديركل روابط عمومي استانداري قم در نشست صميمي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري قم با مديران كانال‌هاي خبري پرمخاطب استان گفت: به جد پيگير مطالبات، درخواست‌ها و دغدغه‌هاي رسانه‌ها هستيم.
کد خبر: ۵۷۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 05 March 2018

به گزارش تابناک قم، سید رضا طباطبایی در نشست صمیمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم با مدیران کانال‌های خبری پرمخاطب استان که در سالن جلسات امام رضا (ع) فرمانداری قم برگزار شد طی سخنانی از زحمات رسانه‌های خبری در زمینه پوشش اخبار و انعکاس مناسب رویدادهای استان قدردانی کرد.

وی با اشاره به موضوعات و مباحث مهم مطرح شده در این نشست تصریح کرد: برنامه ریزی‌های لازم برای پایش عملکرد و نیز پویایی و فعال سازی روابط عمومی دستگاه‌های دولتی استان به عنوان یکی از خواسته‌های مطرح شده از سوی اصحاب رسانه انجام خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه از نظرات و نقدهای سازنده در رسانه‌ها استقبال می‌کنیم افزود: بعضا برخی از مطالب و موضوعات مطرح شده در رسانه‌ها با نقد منافات داشته و در راستای منافع شخصی است.

طباطبایی همچنین به راه اندازی سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات برای پیگیری و رصد درخواست‌های موضوع این قانون اشاره و خاطرنشان کرد: درخواست‌های ثبت شده به نام استان قم در این سامانه توسط روابط عمومی استانداری رصد و پاسخ داده می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم با تأکید بر لزوم تلاش در راستای ارتقاء و کارآمدی نظام اطلاع رسانی در استان گفت: به جد پیگیر مطالبات، درخواست‌ها و دغدغه‌های رسانه‌ها هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار