کد خبر: ۵۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 05 July 2015
 بلوار عدل یکی از  بلوار های شهر یاسوج است که با ایده های شهرهای مدرن طراحی شده است واین بلوار دارای نمای زیبایی می باشد.اما به علت عریض وطولانی بودن این بلوار سرعت های غیر مجاز تا 140کیلومتر رانندگان را به خود می بیند در صورتی که سرعت مجاز 60کیلومتر است.بحث نصب سرعت گیر در این بلوار مطرح بود که پس از نصب با اعتراض مردم روبرو شده است.در این خصوص عضو شورای شهر یاسوج توضیحاتی داد:
عضو شورای شهر یاسوج اظهار کرد: بلوار عدل ترافیک زیادی دارد و به دلیل عریض بودن ،سرعت خودروها در این بلوار بالا می باشد وباید در کارگروهای تخصصی شورامطرح شود.

علی اکبری تبار افزود: نصب سرعت گیر با شورای ترافیک  است  و در رابطه به پل هوایی با سرمایه گذار صحبت شده است وبلوار عدل ،پل ابوذر و بنسنجان برای نصب سرعت گیر و پل هوایی در اولویت می باشند.

نصب سرعت گیر در شهر یاسوج با اعتراضات زیادی روبرو بوده است

 رییس شورای ترافیک استان گفت در شورای ترافیک این موضوع مطرح نشده است .نصب سرعت گیر ضوابط خاصی دارد و در حدود یک سال گذشته بنا به حذف سرعت گیرها جدیددر شورا ترافیک استان  می باشد. بلوار عدل هم مشکل خاصی ندارد و تابلوی حداکثر سرعت نصب شده کفایت می کند.

پژمان نیک اقبال با بیان اینکه نصب سرعت گیر در شهر یاسوج با اعتراضات زیادی روبرو بوده است، افزود:  نصب سرعت گیر در شهر یاسوج  باید در شورای ترافیک استان مطرح و پیگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار