دبیر هیات جودو خوزستان خبر داد:
دبیر هیات جودو خوزستان از سفر نمایندگان فدراسیون جهانی به اهواز در سال 97 به استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 04 March 2018

محمد مهرافشار در خصوص بازدید از چند هیات شهرستانی، اظهارکرد: قصد داریم تا پایان سال به شهرستان‌های دارای جودو سرکشی کنیم و با اطلاع از مشکلات آن‌ها و طی برنامه‌ریزی‌هایی که خواهیم داشت، کمبودهای آن‌‌ها را در سال آینده برطرف کنیم. یکی از اولویت‌های ما در سال 97، رسیدگی بیشتر به شهرستان‌ها است، ضمن این‌که پرداختن به بحث قهرمانی را هم جدی‌تر دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور نمایندگان فدراسیون جهانی در سال 97 در اهواز، گفت: نمایندگان فدراسیون جهانی برای اولین بار اردیبهشت‌ماه سال آینده قرار است جهت برگزاری شو جودو به ایران و هشت استان سفر کنند که یکی از استان‌ها، خوزستان است. مبنای سفر نمایندگان فدراسیون جهانی، اجرای تکنیک‌های زیبای جودو برای جذب علاقه‌مندان بیشتر به این رشته است.

دبیر هیات جودو خوزستان عنوان کرد: حضور آن‌ها در خوزستان به پیشرفت هر چه بیشتر جودو استان کمک می‌کند و ما می‌توانیم بعد از حضور آن‌ها، روند بهتری در این رشته داشته باشیم. در حال حاضر جودو خوزستان روند خوبی را طی می‌کند و امیدواریم با برنامه‌هایی که برای سال 97 در نظر داریم، شاهد پیشرفت بیشتر جودوکاران خوزستانی در کشور باشیم.

وی با اشاره به قهرمانی تیم نفت‌مسجدسلیمان در لیگ برتر کشور و قهرمانی تیم نوجوانان خوزستان در مسابقات کشوری، اظهارکرد: در سال جاری به عناوین بسیار خوبی دست پیدا کردیم، در حالی‌که این مقام‌ها در گذشته وجود نداشت. جای کار بسیار است ولی می‌توانیم بهتر از این هم کار کنیم.

مهرافشار گفت: در بحث تاتامی با مشکل مواجه هستیم که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان قول داده است دو سه تخته تاتامی در اختیار ما قرار دهد و ما هم می‌توانیم میزبانی مسابقات کشوری و همچنین اردوهای تیم‌ملی را در استان داشته باشیم.

وی عنوان کرد: اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید اردوهای تیم‌ملی را در حوزستان برگزار کنیم که مجوز برپایی این اردوها پس از سفر رییس فدراسیون به اهواز گرفته شده است.

دبیر هیات جودو خوزستان درباره فعالیت بخش بانوان نیز گفت: این بخش در استان فعال است. ابتدای سال به خوبی پیش رفتیم و اکنون دارای سه مربی و دو داور خانم در این رشته هستیم، در حالی‌که در گذشته فاقد این مربیان و داوران بودیم، ضمن این‌که چهار پنج شهرستان نیز فعال هستند. سال 97 نیز برای بانوان سال خوبی خواهد بود و فعالیت‌های‌مان در این بخش بیشتر خواهد شد.


منبع:  ایسنا

برچسب ها: هیات جودو ، فدراسیون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار