دبیر هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد
دبیر هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از برگزاری مسابقات جودو کانون‌های مساجد قم و جشنواره این رشته در بخش سلفچگان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 03 March 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا معتضدی اظهار کرد: در پایان جشنواره جودو بخش سلفچگان قم که از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود، تیم شهدای جنداب بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و به مقام قهرمانی این پیکارها دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها که در حضور مسوولان بخش به انجام رسید و از نظر فنی نیز کیفیت بالایی داشت، تیم شهدای گمنام قم رتبه دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد، ضمن اینکه تیم جودو بسیج دستجرد به مقام سوم تیمی مسابقات بسنده کرد.

دبیر هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم با بیان اینکه رقابت‌ها در سالن ورزشی شهدای جنداب به انجام رسید، عنوان کرد: تیم داوری مجربی از برترین داوران قم قضاوت مسابقات جودو یادواره شهدای بخش سلفچگان قم را بر عهده داشت و این رقابت‌ها در حضور بخشدار، رئیس شورای اسلامی شهر و دهیاری روستای جنداب به انجام رسید.

وی عنوان کرد: در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه رقابت‌های جودو یادواره شهدای سلفچگان قم، مراسم تجلیل از خیرین و حامیان ورزش جودو بخش سلفچگان نیز برگزار شد و نفرات برتر اول تا سوم در کنار سکوهای قهرمانی این جشنواره هدایای خود را از دست مسوولان دریافت کردند.

معتضدی در ادامه به برگزاری رقابت‌های جودو کانون‌های فرهنگی مساجد قم اشاره و خاطرنشان کرد: سکوی نخست و عنوان قهرمانی بخش تیمی مسابقات جودو کانون‌های مساجد قم به تیم کانون سید معصوم (ع) اختصاص یافت و تیم‌های کانون ‌حضرت معصومه (س) و کانون امام ‌حسن عسگری (ع) دوم و سوم شدند.

وی ابراز کرد: تیم جودو کانون سید معصوم (ع) که نماینده یکی از باشگاه‌های سازنده جودو قم است با هدایت استاد فرج‌اللهی عنوان قهرمانی را کسب کرد، ضمن اینکه هدایت تیم تیم جودو کانون حضرت معصومه (س) نایب‌قهرمان این مسابقات بر عهده استاد بابائیان بود و تیم جودو کانون امام ‌حسن عسگری (ع) مقام سوم را با مربیگری استاد زارع نصیب خود کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار