کد خبر: ۵۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷ 05 July 2015
فرماندار شهرستان فردیس بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در این شهرستان تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، مهدی مهرور بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان با اعلام اینکه خدمات رسانی به مردم یکی از مهمترین وظایف مدیران در دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است افزود: باید هر چه در توان داریم در مسیر توسعه و آبادانی این شهرستان انجام دهیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین نیازهای توسعه و ارتقای این شهرستان تخصیص اعتبارات است افزود: امیدواریم امسال با جذب به موقع اعتبارات و تخصیص آن شاهد فعال‌سازی روند اجرایی پروژه‌ها باشیم.

فرماندار فردیس خاطرنشان کرد: شهرستان تازه تأسیس فردیس نیازمند توجه مسئولان است و لازم است تا با شناسایی نیازها طرح های عمرانی و خدماتی را در فردیس ارتقا دهیم.
مهرور که در این بازدید از طرح‌های عمرانی مانند ساختمان سالن مدیریت بحران آتش‌نشانی، پارک خبرنگار  و مجتمع فرهنگی ورزشی و ... بازدید کرد و بر تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها تأکید کرد.
وی هدف از بازدیدهای دوره‌ای از پروژه‌های عمرانی شهرستان را در جریان قرار گرفتن روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و مسائل و مشکلات احتمالی عنوان کرد و افزود: با بررسی مشکلات و نواقص پروژه‌ها نسبت به رفع آنها اقدام و پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت تا هر چه زود شاهد اتمام پروژه‌های نیمه تمام باشیم.
فرماندار فردیس خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با جذب به موقع اعتبارات و تخصیص آن شاهد فعال‌سازی روند اجرایی پروژه‌ها باشیم.
مهرور با بیان اینکه باید پروژه‌های عمرانی با شتاب بیشتری مراحل اجرایی خود را طی کنند، تصریح کرد: برای این منظور باید از تمام توان و ظرفیت شهرستان فردیس نهایت  بهره را در این زمینه ببریم.
وی بر ضرورت کیفی‌سازی پروژه‌ها تأکید کرد و افزود: باید کیفیت را به همراه سرعت در پروژه‌ها مدنظر قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار