کاظمی نسب:
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال ۱۳ هزار نرم افزار قرآنی در نمایشگاه مشهد ارائه شده است.
کد خبر: ۵۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶ 04 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت الاسلام محمد تقی کاظمی نسب در گفت‌وگو با تسنیم در دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد اظهار داشت: با توجه به رشد روز به روز ابزارهای فناوری اطلاعات و دنیای مجازی 45 غرفه در دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت به این بخش اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: در این بخش‌ها تمامی محصولات الکترونیکی و فناوری اطلاعات جمع آوری شده‌اند که روی هم رفته شامل 13 هزار نرم افزار قرآنی می‌شود.

وی در ارتباط با دیگر تفاوت‌های دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس تصریح کرد: حضور سپاه امام رضا در این نمایشگاه یکی از وجوه تفاوت آن با سال های قبل است.

معاون قرآن عترت فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی افزود: حضور سپاه امام رضا در این نمایشگاه در راستای پیاده سازی سبک زندگی قرآنی و القای مفاهیم مرتبط با آن به بازدید کنندگان است.

کاظمی نسب افزود: همچنین حضور بخش‌های دانشگاهی نیز در این نمایشگاه پررنگ‌تر از سال‌های قبل بوده و در بخش بین المللی نیز 27 کشور حضور پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حمایت از تشکل‌های مردم نهاد کمرنگ شده است خاطرنشان کرد: وقتی حمایت‌ها از تشکل‌های مردم نهاد کاهش پیدا کند به تبع آن تولیدات قرآنی نیز کاهش پیدا می‌کند.

معاون قرآن عترت فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی بیان کرد: نمایشگاه قرآن و عترت یکی از فرصت های مناسب و بهترین فضا برای خدمت به افراد و یا تشکل هایی است که فعالیت قرآنی دارند.

کاظمی نسب با اشاره به حضور 700 غرفه در نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد تصریح کرد: از این تعداد حدود 500 غرفه مربوط به بخش خصوصی و تشکل های مردم نهاد است و مسئولان می‌توانند از این فرصت به وجود آمده برای خدمات رسانی بهتر و رفع مشکلات این نهادها استفاده کنند.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از مؤسسات قرآنی خاطرنشان کرد: اگر اینگونه نهادها و تشکل ها حمایت شوند محتوای تولیدی آنها غنی تر شده و می تواند به نیازهای تخصصی جامعه پاسخ بهتری دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار