نمایش «پیشامد» به کارگردانی علی جاور از یزد در جشنواره «تکخند» البرز اجرا شد .
کد خبر: ۵۷۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱ 27 February 2018

نمایش «پیشامد» به کارگردانی علی جاور از محصولات حوزه هنری استان یزد در بخش مسابقه ششمین جشنواره کشوری تئاتر تک طنز (تکخند) استان البرز به روی صحنه رفت .

این اثر نوشته فاطمه قانع ـ‌نویسنده یزدی‌ـ است که به موضوع اجتماعی و آسیب شناسی سبک زندگی امروز اشاره دارد .

در این نمایش تک نفره، ملیحه جدی به ایفای نقش پرداخت و آهنگسازی آن نیز بر عهده حسین افروز بود .

هشت گروه نمایشی از استان های یزد، گیلان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمانشاه و البرز از ششم تا هشتم اسفندماه در این جشنواره به رقابت پرداختند که برگزیدگان آن امروز سه‌شنبه 8 اسفندماه ساعت 18:30در مراسم اختتامیه در مجموعه میلاد کرج معرفی و تجلیل خواهند شد .

داوری آثار این جشنواره بر عهده کوروش نریمانی (نویسنده، کارگردان، بازیگر)، سیروس همتی (بازیگر،کارگردان، نمایشنامه‌نویس و طراح صحنه) و خیرالله تقیانی(کارگردان، نمایش نویس) بود .

کشف استعدادهای جوان حوزه نمایش، نگاه ویژه به نمایش طنز با هدف جذب مخاطب عام به تئاتر، توجه ویژه به بازیگر به عنوان عنصر اصلی هنر تئاتر و تولید نمایش طنز باکیفیت و کم‌حجم از مهمترین اهداف این جشنواره عنوان شده است .

گفتنی است: پس از بازبینی فیلم 36 نمایش راه یافته به بخش بازبینی در نهایت 8 اثر از هفت استان توسط اعضای هیأت بازبین جشنواره به بخش مسابقه ششمین جشنواره کشوری تئاتر تک طنز (تکخند) استان البرز راه یافتند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار