مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ایلام ؛
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ایلام گفت :مشتری مداری در جایگاه های سوخت در اکثر کشورهای جهان به یک اصل مدیریتی تبدیل شده است .
کد خبر: ۵۷۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 27 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛علی اصغر چاغروندی در جلسه ای با حضور مالکین مجاری عرضه، مدیریت شعب بانک ملت در راستای آمادگی لازم جهت تعطیلات نوروزی اظهار کرد :ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی جایگاهها در ارائه خدمات مطلوب در طی یازده ماه گذشته به شهروندان،خواستارآمادگی  لازم جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی در ایام نوروزتوسط  مالکین جایگاه ها سوخت در استان  شد.

وی ادامه داد: مشتری مداری در جایگاهها یکی از روشهای بسیار مهم در افزایش میزان فروش فرآورده های نفتی است که در اکثر کشورهای جهان به یک اصل مدیریتی تبدیل شده است چاغروندی در ادامه سخنرانی خود به اهمیت صنعت گردشگری اشاره کرد و رونق بخشیدن به این صنعت را وظیفه همگان دانستند.

چاغروندی به اهمیت صنعت گردشگری اشاره کرد افزود: رونق بخشیدن به این صنعت  وظیفه همگان است.

چاغروندی یادآور شد: با توجه به اینکه بررسی وضعیت مناسب مجتمع های خدماتی رفاهی نه تنها در ایام نوروز ، بلکه در ایام سال از اهمیت بالایی برخوردار است ، لذا باید رسیدگی به آنها به طور مستمر مورد توجه قرار گیرد تا مجتمع خدماتی رفاهی جذابیت لازم را برای استفاده مسافران داشته باشد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار