معاون صندوق کارآفرینی امید گیلان
معاون صندوق کارآفرینی امید گیلان از ارائه تسهیلات 200 میلیون ریالی به زوج های دانشجوی استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 04 July 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا محمد رضا شیخ الاسلامی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست صندوق کارآفرینی امید آستارا گفت : صندوق کارآفرینی امید با ارائه تسهیلات مناسب به هموطنان در راستای توسعه کار و اشتغال کشور قدم های موثری را برداشته است.

وی در ادامه با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه آزاد و صندوق کار آفرینی امید ، افزود : زوج های جوان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی که در سال 94 ازدواج کرده اند میتوانند با ارائه معرفی نامه از سوی دانشگاه محل تحصیل خود از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب قرض الحسنه ارائه می شود ، اضافه کرد : در این طرح برای هر نفر زوج 100 میلیون ریال وام قرض الحسنه پرداخت می شود.

وی اظهار کرد : این تسهیلات 100 میلیون ریالی برای هر زوج جدا از تسهیلات 30میلیون ریالی وام ازدواج است.

شیخ الاسلامی در ادامه از معوقات 190 میلیارد ریالی شهروندان گیلانی به صندوق کارآفرینی امید خبر داد و بیان کرد : با وصول این مطالبات به شبکه می توان در راستای ارائه تسهیلات به متقاضیان قدم های موثرتری را برداشت.

معاون صندوق کارآفرینی امید گیلان با تاکید بر پیگیری جدی و مستمر در وصول مطالبات و پیگیری معوقات و گفت : در سال جاری اصلی ترین گزینه در ارزیابی عملکرد شهرستانها وصول مطالبات است و تمامی شهرستانها باید نسبت به کاهش وضعیت معوقات اقدام نمایند.

وی افزود : تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با اولویت قرار دادن طرح های مهم در راستای ایجاد اشتغال پایدار پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا ؛ در این آیین با تقدیر از زحمات غلام رضا ملکی نژاد ، یوسف پور واجد به عنوان سرپرست جدید صندوق کارآفرینی امید آستارا معرفی شد.

شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار