اطرج مطرح کرد:
تابناک: رئیس اتحادیه عمده فروشان میادین میوه و تره‏ بار اصفهان گفت: عدم افزایش قیمت میوه در شب عید منوط به توزیع صحیح آن از سوی تعاون روستایی است.
کد خبر: ۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵ 17 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، ناصر اطرج اظهار داشت: با توجه به اینکه با نزدیک شدن به ایام عید میزان تقاضا بالا می رود بنابراین نحوه صحیح و درست توزیع میوه بسیار مهم است که اگر این اقدام به درستی انجام نگیرد با کمبود میوه و در نتیجه افزایش قیمت میوه مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبودی در میوه و صیفی جات نداریم ، افزود: هم اکنون که به دلیل فراوانی میوه افزایش قیمتی در برنامه نیست.

رئیس اتحادیه عمده فروشان میادین میوه و تره ‏بار استان اصفهان تصریح کرد: عدم افزایش قیمت میوه با نزدیک شدن به ایام عید و سال جدید منوط به نحوه توزیع درست میوه از سوی تعاون روستایی است.

وی در خصوص افزایش قیمت برخی از اقلام میوه ها گفت: در چند ماه پیش تنها قیمت موز در سطح میدان میوه و تره بار افزایش یافت.

اطرج گفت: دلیل افزایش قیمت موز به این علت بود که ۱۵ روز اول ژانویه تعطیل است و بارگیری صورت نمی گیرد بنابراین موز سبز به ایران وارد نشد.

وی بیان داشت: این افزایش قیمت موز در حالی است که در برخی از محصولات از جمله خیار و گوجه و سیب زمینی و برخی دیگر از صیفی جات در سطح میدان با کاهش قیمت مواجهیم.

رئیس اتحادیه عمده فروشان میادین میوه و تره بار استان اصفهان اعلام کرد: قیمت سیب درختی و پرتقال در سطح میدان تغییری نکرده است.

وی گفت: اگر در سطح عرضه و بازار افزایش قیمت در میوه وصیفی جات مشاهده می شود بازرسان صنعت ،معدن و تجارت و صنف میوه و تره بار و اتحادیه مربوطه باید رسیدگی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :