با حضور در گروه چهارم مقدماتي
حريفان تيم‌هاي هر دو رشته كشتي آزاد و فرنگي هیأت كشتي قم در مسابقات مقدماتي ليگ دسته اول كشتي قهرماني كشور مشخص شدند.
کد خبر: ۵۶۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۸ 10 February 2018

به گزارش تابناک قم، ثبت‌نام برای حضور در دوره جدید رقابت‌های مقدماتی لیگ دسته اول کشتی باشگاه‌های کشور در هر دو رشته آزاد و فرنگی طبق بخش‌نامه فدراسیون کشتی تا روز 23 بهمن ماه انجام می‌شود و هیات‌ها و تیم‌های علاقمند به حضور در این لیگ باید آمادگی حضور خود را به فدراسیون کشتی اعلام کنند.

این در حالی است که با توجه به گروه‌بندی صورت گرفته برای برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی لیگ دسته‌ اول کشتی فرنگی و آزاد کشور توسط فدراسیون کشتی، تیم‌های شرکت کننده از استان‌های مختلف در هشت گروه چهار و پنج تیمی تقسیم‌بندی شدند و قم در گروه چهارم قرار گرفت.

در گروه نخست این پیکارها تیم‌های هیأت آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل، در گروه دوم گیلان، قزوین، توابع تهران و البرز، در گروه سوم تیم‌های مازندران، گلستان، خراسان‌شمالی و خراسان‌رضوی و در گروه چهارم تیم‌های هیأت کشتی قم، تهران، همدان و مرکزی به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های حاضر در گروه پنجم مقدماتی کرمان، یزد، خراسان‌جوبی و سمنان هستند، در گروه ششم تیم‌های کردستان، ایلام، لرستان و کرمانشاه مسابقه می‌دهد، مسابقات گروه هفتم با حضور تیم‌های خوزستان، چهار محال و بختیاری‌، کهکیلویه و بویراحمد و اصفهان به انجام می‌رسد و در گروه هشتم تیم‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، بوشهر و کیش به رقبات خواهند پرداخت.

با توجه به شرایط کشتی‌گیران هر تیم باشگاهی برای ثبت قرارداد در کمیته لیگ، هر تیم در صورتی که 16 تا 18 کشتی‌گیر در هر مسابقه داشته باشد مجاز به استفاده از دو کشتی‌گیر رده سنی جوانان و هفت کشتی‌گیر غیر بومی است و در صورت استفاده از 19 تا 21 کشتی‌‌گیر مجاز به استفاده از سه نفر جوان و هشت نفر غیر بومی است و چنانچه اعضای هر تیم باشگاه در هر مسابقه تا 25 نفر باشد چهار نفر جوان و 9 نفر غیر بومی امکان فعالیت در هر تیم را دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار