رئیس هیات وزنه‌برداری شیراز گفت: تیم استان فارس با درخشش ورزشکاران خود تمام رقبا را پشت سرگذاشت و به عنوان بهترین تیم شناخته شد، گفت: در پایان این مسابقات 5 وزنه‌بردار از شهرستان شیراز به نخستین اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند.
کد خبر: ۵۶۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 07 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:سیدصمد شجاعی اظهار داشت: نخستین رکوردگیری وزنه‌برداری زنان ایران در تالار وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 90 وزنه‌بردار از 14 استان آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران، خوزستان، خراسان رضوی، زنجان، سیستان‌وبلوچستان، فارس، کردستان، گیلان، گلستان، مازندران و همدان با یکدیگر به‌رقابت پرداختند.

شجاعی با اشاره به اینکه تیم استان فارس با درخشش ورزشکاران خود تمام رقبا را پشت سرگذاشت و به عنوان بهترین تیم شناخته شد، گفت: در پایان این مسابقات 5 وزنه‌بردار از شهرستان شیراز به نخستین اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه در این رکوردگیری فاطمه یوسفی در رده فوق سنگین 120 کیلوگرم رکورد نخست را به خود اختصاص داد و در وزن 103 کیلوگرم هم عنوان نخست به فاطمه قدمی رسید، خاطرنشان کرد: همچنین نیوشامرادی دیگر وزنه‌بردار شیرازی مقام نخست وزن 67 کیلوگرم را از آن خود کرد، مریم زارع و فاطمه نظری نیز مقام دوم و سوم وزن 85 کیلوگرم را به دست آوردند تا در نخستین دوره رکوردگیری وزنه‌برداری بانوان کشور تیم فارس توانست در صدر این مسابقات بایستد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار