در هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر تكواندو رقم خورد
تكواندوكاران باشگاه یاسین‌پیشرو قم در ديداري فوق‌العاده حساس از ليگ برتر تكواندو مردان باشگاه‌هاي كشور برابر قهرمان جام باشگاه‌هاي جهان شكستي سنگين متحمل شدند.
کد خبر: ۵۶۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 06 February 2018

به گزارش تابناک قم، در چهارمین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان ایران تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران قهرمان فصل 2017 جام باشگاه‌های جهان حریف شاگردان یوسف کرمی در تیم تکواندو یاسین‌پیشرو قم بود و نماینده قم را با نتیجه‌ای سنگین شکست داد.

این مسابقه یکی از دیدارهای حساس نیم‌فصل دوم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان ایران جام خلیج‌فارس و یادواره شهدای تکواندوکار مدافع حرم بود که نتیجه پایانی آن با حساب 6 بر 2 به نفع تکواندوکاران تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران رقم خورد.

در مصاف‌های رو در روی تکواندوکاران اوزان مختلف، در نخستین مبارزه از وزن منهای 58 کیلوگرم دانیال بزرگی از یاسین‌پیشرو قم با حساب 16 بر 8 مغلوب ملی‌پوش دانشگاه یعنی آرمین هادی‌پور شد و در مبارزه دوم از وزن 74 کیلوگرم میرهاشم حسینی از دانشگاه آزاد با نتیجه 23 بر 16 برابر رامین حسین قلی‌زاده به برتری رسید.

در مبارزه سوم از وزن 80 کیلوگرم محسن جباری از یاسین‌پیشرو قم 19 بر 4 به عرفان ناظمی باخت، در مبارزه چهارم از وزن 87 کیلوگرم احمد محمدی از یاسین‌پیشرو قم 14 بر 11 محمدرضا خانی را برد، در مبارزه پنجم از وزن 63 کیلوگرم علی وهاب‌پور با حساب 16 بر 13 به هادی تیران ولی‌پور از دانشگاه آزاد باخت.

در مبارزه ششم از وزن منهای 54 کیلوگرم آرش تبریزی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران 12 بر 7 محمدصالح سالاری تکواندوکار یاسین‌پیشرو قم را شکست داد، ضمن اینکه با توجه به غیبت تکواندوکار یاسین‌پیشرو قم در وزن هشتم نتیجه این وزن به نفع دانشگاه آزاد اسلامی ثبت شد.

همچنین در وزن منهای 68 کیلوگرم تکواندوکار تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران غایب بود و نتیجه این دیدار به نفع تیم یاسین‌پیشرو قم رقم خورد، در حالی که سرمربیگری تیم یاسین‌پیشرو قم را یوسف کرمی و هدایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی را سیدنعمت خلیفه انجام داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار