همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری از 39 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد ایلام آغاز شد.
کد خبر: ۵۶۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 06 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: این واحدهای مسکونی در 10 شهرستان مختلف استان احداث شده و برای ساخت آنها هشت میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

ضیاء رضایی افزود: تعدادی از این واحدها روز گذشته و مابقی هم تا پایان دهه فجر در این استان مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی اظهار کرد: علاوه بر این 66 طرح پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در دهه فجر امسال آماده شده که برای اجرای هریک از آنها بین 200 تا 300 میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش مناطق مختلف استان اعم از شهری و روستایی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام، خودکفایی مددجویان را مهمترین راهبرد این نهاد عنوان کرد و گفت: این تسهیلات با هدف استقلال مالی مددجویان در زمینه های مختلف کشاورزی، دامداری، صنعت، کسب و کار و غیره است.

به گفته رضایی همزمان با دهه فجر امسال 225 کمک هزینه جهیزیه با سرانه 20 میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش پرداخت خواهد شد.

وی توزیع 220 کالای ضروری بین مددجویان را از دیگر برنامه های مهم خدماتی این نهاد در دهه فجر امسال برشمرد و گفت: این کالاها به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون ریال بین مددجویان ساکن در مناطق محروم و مرزی استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به مسئولیت این نهاد با عنوان کمیته همیاری و تشکل های مردمی در ستاد دهه فجر استان با عضویت 11 دستگاه اجرایی استان گفت: دستگاه های عضو این کمیته نیز برنامه های مختلف داشته که در طول دهه فجر امسال اجرا خواهند کرد.

بیش از 20 هزار خانوار در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار