همزمان با ۱۲ بهمن ماه، همانند سال‌های گذشته کاروان نمادین ورود امام خمینی(ره) در ورامین با ندای دلنشین «امام آمد» به راه افتاد.
کد خبر: ۵۶۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 03 February 2018

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، کاروان نمادین ورود حضرت امام(ره) همچون سال‌های گذشته در ورامین به راه افتاد و یاد و خاطره روزهای سرشار از شور و شعف مردم را در سال 57 زنده کرد.

این کاروان از ساعت 9:30 صبح دیروز از مقابل حرم مطهر امامزادگان طاهر و مطهر(ع) خیرآباد و با حضور مسئولان ادارات، روحانیت و ائمه جماعات و اقشار مختلف مردم به راه افتاد و خودروهای نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، تاکسی و موتورسواران این کاروان را همراهی کرده و پس از عبور از خیابان شهید زواره خیرآباد به ترتیب از میدان ولیعصر(عج)، خیابان کارخانه قند، میدان امام حسین(ع)، بلوار رسالت، میدان رازی، خیابان 15 خرداد و بهشتی، میدان امام(ره) و خیابان مسجد جامع نیز عبور کردند که در بین راه مردم ورامین استقبال خوبی از این کاروان به عمل آوردند.

این کاروان در آخرین مسیر خود در مقابل گلزار شهدای سید فتح‌اللّه ورامین توقف کرد تا نشان دهد مسیر امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون پیوندی ناگسستنی با هم دارند و قدم گذاشتن در این مسیر پایانی جز سعادت و نیکبختی دربر ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار